emoticons en cursor

vraagje: ik ben net gewisseld van browser, ik had firefox, die plaatste de emoticons altijd aan het einde van de tekst hier. Dus even een emoticon als tussen de geplaatste tekst zetten ging niet. Maar mijn cursor ging wel achter de emoticon staan, zodat ik direct verder kon typen.



Nu heb ik dus chrome als browser, en als ik nu een emoticon plaats, gaat mijn cursor vóór de emoticon staan en kan ik dus niet direct verder typen. Iemand een idee of en hoe ik dit kan verhelpen?

Ah bekend…heb ik ook tijden sinds ik over ben gegaan naar Chrome. Waar het aan ligt? Geen flauw idee en de oplossing heb ik eigenlijk ook niet, ik werk ‘eromheen’…en verzet zelf mijn cursor. :shifty:

Ik geloof dat de meeste forums (phpBB) een bepaald script gebruiken dat geoptimaliseerd is voor IE. En dat kan mss betekenen dat de cursor placement voor Chrome (en dus ook Firefox) een niet optimale plaatsing van de cursor geeft.

Vermoed ik, want ik snap verder echt de ballen van scripts en forumsoftware. En nee dit kleine ‘probleempje’ laat me echt niet teruggaan naar IE. 8)



En echt helemaal volledig offtopic; heeeel erg gefeliciteerd met de geboorte van Bas! :inlove:

@Rhiannon wrote:

Ah bekend…heb ik ook tijden sinds ik over ben gegaan naar Chrome. Waar het aan ligt? Geen flauw idee en de oplossing heb ik eigenlijk ook niet, ik werk ‘eromheen’…en verzet zelf mijn cursor. :shifty:

Ik geloof dat de meeste forums (phpBB) een bepaald script gebruiken dat geoptimaliseerd is voor IE. En dat kan mss betekenen dat de cursor placement voor Chrome (en dus ook Firefox) een niet optimale plaatsing van de cursor geeft.

Vermoed ik, want ik snap verder echt de ballen van scripts en forumsoftware. En nee dit kleine ‘probleempje’ laat me echt niet teruggaan naar IE. 8)



En echt helemaal volledig offtopic; heeeel erg gefeliciteerd met de geboorte van Bas! :inlove:




Klopt, van dat script heb ik ook gelezen, blijkbaar kun je het maar optimaal maken voor 1 browser :roll: :thumbdown: en ik ga dus ook niet naar IE terug…

OT: dankjewel!! :inlove: