emigreren met baby

hallo,

Mijn man heeft een baan aangeboden gekregen in Noorwegen. in eerste instantie voor 6-9 maanden, maar mischien, als het bevalt, voor langere tijd. Stijn is nu 5 maanden en we zullen samen gaan als we gaan. Het besluit is nog niet genomen. Is er iemand die ervaring heeft met emigreren met een baby, met name naar scandinavie. we spreken de noorse taal redelijk goed (al 5 jaar cursus en nu literatuurstudie) en kennen de cultuur ook wel een beetje, maar de praktische kant ervan doet me nog twijfelen (wat doen we met zijn eerste verjaardag, daar hebben de vrouwen een jaar zwangerschapsverlof, ik moet werken en hij naar de kinderopvang etc.etc.etc.

Ik ben benieuwd naar tips en ervaringen want het is naast een hele stap ook mogelijk een hele leuke ervaring!



liefs, Niene

echt niemand?

nee sorry ik zou je niet kunnen helpen. Misschien is er ergens een forum of site over emigreren…

Ik heb geen ervaring met emigreren met kinderen . Ik ben destijds alleen gegaan, maar een oud collega van mij is wel geemigreerd en heeft heel veel gehad aan diverse emigratie forums

O.a. te vinden via Ajuus.nl



Succes!