Elke beginnende zwangerschap hetzelfde voelen???

Hallo allemaal,

Ik ben in maart zwanger geweest, maar het vruchtje is na 6, 5 weken gestopt met groeien. Nu zijn we weer begonnen en dit is de 2e ronde weer na de MA. De vorige keer toen ik zwanger was had ik al vanaf begin van de ronde een goed gevoel. Een week na eisprong had ik al gevoelige boobs en een trekkerig gevoel in mijn buik. Ik dacht al dat t raak was en ja hoor, bingo. Vorige ronde hetzelfde verhaal vanaf een week van tevoren, maar een paar dagen voor ongi ging dat trekkerige over in krampen die te vergelijken waren met de krampen na de curretage toen er nog heel veel rotzooi uitkwam (jakkie).

Nu vraag ik me af, als ik dan weer zwanger zou worden, moet ik dan weer al zo vroeg hetzelfde voelen? Nu ik niet hetzelfde voel heb ik al zoiets van het is dan toch niks, als ik nog een week te gaan heb.

Of kan het toch raak zijn maar dat je minder of niks of anders voelt?

Ik lees verschillende dingen, mensen die hetzelfde voelen denken dat t raak is en t is zo en mensen bij wie t juist als ze niks voelen raak is (maar die van alles voelden en dan was t niks)

Dus ben wel benieuwd, omdat ik t de vorige keer zo vroeg zeker wist )en normaal voel ik voor een ongi nooit iets, nog geen krampje, ben dan alleen chag) vraag ik me nu dus af of ik als t weer zo is dan hetzelfde moet voelen.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Bedankt!

Nee hoor, bij Joy was ik vanaf het prille begin dus week 2-3 al misselijk, pijnlijke borsten etc. Al vond ik niet dat ik zwanger was maar toch meer dat ik ziek was (zo veel overgeven hahaha maar ik was wel zwanger haha)

Bij Kya* had ik echter weinig zwangerschapsverschijnselen. Alleen me menstruatie die uitbleef. Niet misselijk, geen gevoelige borsten, wel zette me buik iets uit maar verder niks. Al had ik wel het gevoel dit keer, ondanks de weinige symptomen. Het is pas bij een week of 8 gekomen dat ik misselijk werd en me borsten weer (!) groeide haha. Bij haar is de zwangerschap mis gegaan bij 12.5 helaas.

Maar twee keer heel verschillend dus.