eleminatie dieet koemelkallergie

Wij zijn van af 8-8-07 bezig met eleminatie dieet ivm vermoeden kma dit ging heel erg goed alle eczeem was weg, maar nu heeft hij toch een terugvalletje is dat normaal? of moet het (hij heeft eczeem) altijd wegblijven als je die voeding geeft?



blijf je dat altijd houden of MOET het echt wegblijven??



alvast bedankt

welke voeding gebruik je?



Stijn heeft Nutramigen, daar zit helemaal niks in (ook geen soja) en hij heeft ook nog eczeem op z’n wangen.



De kinderarts hier heeft me verteld dat een kma en dus speciale voeding, die eczeem niet hoeft op te lossen. Die kan ook in aanleg al aanwezig zijn.



Hoe is je kindje er verder onder? Hier was het een heel groot verschil in gedrag: veel minder onrust, beter slapen, minder huilen etc.

hoi,ik gebruik de friso intensief HA

klopt hoor wat de arts zegt maar het helpt ons zoontje enorm hij heeft geen jeuk meer en meestal geeneczeem.

nou ik heb dus 6sept moeten provoceren nou een groot drama, ik dach eerst (eerste12uur) dat het goed ik ik blij geen kma.

Maar na 24 uur hevige jeuk en de eczeem begon alweer veel erger te worden, snachts heeft hij niet geslapen hij kreeg heel veel slijm en kreeg het er benauwt van.

hij had maar 22 van 24 geslapen daarna ech vreselijk ook was hij erg onrustig en huilde veel wilde niks alleen maar op schoot.



ben maar meteen weer overgegaan op de ha en toen verdwenen de klachten weer ,dus wel balen toch KMA.



Hoe doe jij dat met bijvoeding wat geef jij??

oei dat klinkt wel als een reactie op de koemelk.



bijvoeding krijgt Stijn nog niet, pas vanaf 6 maanden mag dat, zeker omdat het een kind is met een allergie.

Ben vanmiddag bij de dietiste geweest, die gaat ons begeleiden in het proces van vaste voeding aanbieden. Met haar een plan opgesteld, ik krijg de lijsten van welk voedsel enzo nog thuisgestuurd.



Maar nu dus nog een maand alleen maar die gore melk :sick: 't is echt heel vies spul :? maar Stijn groeit er goed op.

heeft je andere kindje ook kma?

idd ja stom hij is nog te jong voor bijvoeding

sorry voor de late reactie, nee, Teun heeft geen koemelkallergie. Mijn man ook niet, ikzelf heb het wel gehad.