Heb net zo’n ding gekocht omdat we gek worden van de vliegen…
Het werkt als een tierelier maar ik vind het gewoon sadistisch :o
Dat beest verbrandt op de mepper terwijl de vonken ervan af vliegen en tot overmaat van ramp is het beest ook nog niet in 1 keer dood en moet ik nog een keer een schok geven !
Vonk Vonk !
En stinken ! :sick: :sick: :sick:
Had net m’n vriendin op msn en we zijn het er beide over eens, meppen is diervriendelijker Dus ik stap weer over op de ouderwetse mepper…
:oops: :oops:
je kan ook gewoon 1 keer verdoven en ze dan naar buiten brengen 8)
Ehh…Zeg dat maar es tegen die vlieg, het was een Die Hard hoor !
En ik stond voor in de kamer, de stank komt meteen je neus in, doe je niks aan…
ooh trouwens mijn motto nadat ik iets te lang door een vlieg geklierd ben
burn!!! :oops: :silenced:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: lig hier in een deuk, ja die dingen zijn wel een beetje ziek en je kan ze al “tennisend” executeren :shifty:
:lol: Klinkt als een vliegenmartelwerktuig. Toegeven, sommige vliegen kunnen je wel erg pissed maken als ze steeds maar om je oren zoemen. :evil: Maar hier gebruiken we gewoon ouderwets een krant of als ze toevallig op het raam gaan zitten jaag ik ze snel naar buiten.
ik gebruik em al niet eens meer!!! vliegen gaan niet eens in 1 keer dood, en als je dat ding te voorschijn haalt zijn ze ineens allemaal verdwenen…alsof ze het ruiken :think: :eh:
ja ze ruiken hun vriendjes die hun voor zijn gegaan :silenced:
Ik gebruik hem voor de muggen :thumbup: Die gaan er wel in één keer dood van
@Biebels wrote:
Ik gebruik hem voor de muggen :thumbup: Die gaan er wel in één keer dood van![]()
idd

en het is handig als je 's nachts een zoemend mugje bij je gezicht hoort, je pakt in het donker de vliegmepper houdt het knopje ingedrukt en als je een vonkje ziet en knappend geluidje hoort is de mug dood :roll: :roll: :roll:
Wij gebruiken m ook vooral voor muggen…wat lagen wij nachten wakker voor we ze te pakken hadden en nu zijn ze zo weg :twisted:
Ik zeg altijd tegen die rotbeesten “als je aan m’n kind komt, pak ik je moeder”. En dat helpt :thumbup: .
ahhahaha
lig hier helemaal in een deuk van jullie verhalen :lol: :lol:
Ik doe het gewoon ouderwets met een krant of de tv gids… :lol:
Muggen gaan er idd wel in 1 keer dood van, vliegen hebben wij hier gelukkig niet. Voordeel is dat er zo geen vlekken op het behang komen.
Ik stel voor dat jullie voor straf één van de boeken over Boeddha gaan lezen.
Een vlieg / mug leeft ook en heeft ook gevoel hoor…
Hihi wij hebben ook zo’n ding
Vorig jaar haalde Eric er wat enthousiast mee uit en toen wassie kapot
Meteen een nieuwe gehaald want hij is er wég van. Zelf mep ik ook liever unplugged maar ja…
@ruud wrote:
Ik stel voor dat jullie voor straf één van de boeken over Boeddha gaan lezen.
Een vlieg / mug leeft ook en heeft ook gevoel hoor…![]()
whiehiehiehiehie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
(he ruud we moeten eigenlijk een emoticon die omrolt van het lachen die zijn er wel nl

Ja maar … JA MAAR…
ik meen het echt… :think:
Whahahaha tja ietwat sadistisch is het wel hè.
Ik mep nog steeds op de ouderwetse manier.
Nou, ik noem mezelf een grote dierenvriend (was sinds enkele jaren terug betalend lid van een stuk of 10 diervriendelijke organisaties) maar muggen kunnen me echt wat.
Sinds ik een documentaire heb gezien op t.v. (ga verder niet in details in om mensen af te schrikken) ben ik vies van muggen en vliegen en moeten ze dood van me!
Weg met die vieze en prikkende beesten! Dus electroduceer ze maar lekker!