elektrische tandenborstel vraagje

Onze twee jongens hebben sinds kort een elektrische kindertandenborstel van Braun/ Oral B. Nu na een maand zijn de borsteltjes eigenlijk al aan vervanging toe. Passen alleen de originele erop of ook andere borsteltjes? Waar ben ik het goedkoopste uit? (zonder een miskoop te doen?

(He Wawa! Hoe ist?)

Ik denk dat er alleen orginele borsteltjes op passen. Zo slim is Oral-B dan ook wel weer. Maar als dat niet zo is hoor ik het ook graag!

Het schijnt ook zo te zijn dat als je bij CZ verzekerd bent, je een deel terug kunt krijgen als je borsteltjes koopt. Tja, het is een prijzig grapje, elektrisch poetsen.

Ik las bij HEMA borsteltjes, dat ze op Oral B zouden passen, maar ik wil graag eerst de ervaringen horen :wink:

oh dan lees ik even mee!



ik haal ze altijd bij zn op op schop zijn ze het goedkoopste

volgens mij heeft Kruidvat ook borsteltjes van het eigen merk die op oral b passen.

Maar of die ook voor kinderen zijn?

Weet eigenlijk niet of die een ander maatje borstels hebben?

Ik heb ze bij het kruidvat gekocht, van het kruidvat merk. Weet alleen niet of die er ook voor kinderen zijn. Misschien goed om even te vragen? Scheelt toch best heel veel…

Etos heeft ze ook, alleen geen kindervariant.



Daarvan zijn de haartjes toch iets zachter dan een volwassenen borsteltje.

De kinderen poetsen hier ook vaak electrisch met onze electrische tandenborstel, ik heb aan de tandarts gevraagd of dit geen kwaad kan, maar het was geen probleem. Maar ik lees mee want het zou fijn zijn als er ook andere tandenborstel op passen idd.

@Anneke wrote:

Etos heeft ze ook, alleen geen kindervariant.



Daarvan zijn de haartjes toch iets zachter dan een volwassenen borsteltje.




Dus beter niet doen?



Is er ook een tandarts in de zaal? :mrgreen:

wij gebruiken de eigen merk van DIo drogist. Past erop en scheelde heel veel in centjes (geloof 2 keer zo goedkoop). En gewoon niet drukken op de borstel vertelde mijn tandarts, dan maakt het niets uit

Uhmm, ik wil ook geen krent zijn. Ik hoor graag nog meerdere reacties :think: