electra vraagje..kerstlampjes ;-)

We zitten hier in conclaaf…

Ik heb 2 wandlampjes die zijn aangesloten op een stekkerdoos en op die stekkerdoos hebben we een dimmer gezet…

Ik heb gister de kerstboom neergezet en de stekkers in die stekkerdoos gedaan en de wandlampjes eruit.

Ik maar klagen dat die lampjes zo ‘‘dof’’ waren :lol:

Om er na een uur achter te komen dat die stekkerdoos dus op dimmen staat :roll: :doh: :lol:



8)

Dus het knopje omhoog gedraait en idd een stralende boom!

Máár ik vind het 's avonds gedimt wel leuk staan…anders is het zo een bundel licht 250 lampjes :shifty:

Maar mijn man is er niet zeker van dat die lampjes gedimt kunnen worden…

Kan dat??Of ''branden ze dan door??

Of maakt dat niets uit en is het veilig??



Wie weet het???

:mrgreen:

Dank! :-* Sas

Volgens mijn man is het niet verstandig.



Niet vragen waarom hij zit nu zowat in de tv :wall:

:mrgreen: He het gelijk weer op volle toeren gezet :lol:

Zit ie cold case te kijken?? 8)



Ik ga ook slapen…maar wil wel graag weten waarom het dan niet verstandig is :mrgreen:

:angel:



:-*

Nee dat zat ik te kijken totdat ik achter de tv vandaan geschopt werd :snooty: :naughty: :cry:



Hij zit nu een of ander achterlijk dom mannenprogramma te kijken op Discovery :roll:



Maar goed, ik kan dus niet vragen waarom niet en jij kan dus niet naar bed zolang je het niet weet… nou, wordt een lang nachtje denk ik dan maar, of een kort nachtje, tis maar hoe je het bekijkt :lol:

:lol:

Dan zeg ik tot morgen…

:wink:



:hug:

Schop maar terug hoor dat mag jij :mrgreen:

:wink:

Whahaha… nou weltrusten dan maar he.



Oh en over dat terugschoppen… wordt lastig, verrek van de pijn in mijn rug :frowning:

Kerstlampjes zijn gewoon kleine gloeilampjes en die kunnen gewoon gedimd worden. Het wordt anders als er een transformator aan zit (zo een groot blok) dan is het niet zo een goed idee.



Het kan dus gewoon, deed ik hier ook altijd.

Mijn partner is van oorsprong electromonteur en speelt nog erg graag met stroom. Hij zegt dat het geen probleem is. Alleen led verlichting is niet te dimmen, dus lekker dimmen die lampjes als je dat mooier vind.



(op Anne’s slaapkamer, hebben we bij elkaar opgeteld 125 (kerst)lampjes die meerdagelijks gedimd worden)

@mama van anne wrote:

Mijn partner is van oorsprong electromonteur




(ik ook…) :mrgreen:

@mama van anne wrote:

Alleen led verlichting is niet te dimmen, dus lekker dimmen die lampjes als je dat mooier vind.




Dan heeft mijn man eens niet gelijk :dance:

@Ron wrote:

@mama van anne wrote:
Mijn partner is van oorsprong electromonteur




(ik ook…) :mrgreen:




:mrgreen: speel jij ook nog graag met stroom :smiley:

Vonkentrekkers (elektromonteurs) doen het het liefst onder spanning!





(ja vind het af en toe wel lekker om met stroom te spelen :mrgreen: )

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik ben blij!

Ik zei dus ook…dat kan gewoon…en ik ken zo een ‘‘groot blok’’ Ron :lol: en ik heb gewoon hetzelfde gezegt…HA heb ik hier een keer gelijk 8)



Enuhhhhhhhh Debbie…schop zo krijgt hij er 1 van mij…omdat hij zijn vrouwtje mét rugpijn achter de tv vandaan heeft geschopt én mij een fout antwoord heeft gegeven :mrgreen: :angel:

:-*