Wie kan mij helpen… VOel me sinds gisteren niet goed ben heel misselijk van de buikpijn die ik steeds maar heb… en kan daardoor ook niet goed eten… loop onder behandeling van de gyn omdat ons kindje een groeiachterstand heeft en omdat ik heel veel buikpijn, weeen heb… nu was ik vanmorgen bij de huisarts om te kijken of ik een blaasontsteking had, dat was niet zo zeiden ze maar er zater wel eiwitten in mijn urine… en mijn bloeddruk was nu 125/91 en vorige week 100/70 nu had ik gebeld met het ziekenhuis en nu mag ik vanmiddag langs komen…
iemand hier ervaring mee en moet ik me zorgen maken?en wat doen ze meestal in zon geval?
Niemand???!!
tja, wij zijn geen dokters… denk dat je er goed aan gedaan hebt om het ziekenhuis te bellen. Eiwitten in de urine en een hoge bloeddruk kunnen wijzen op een eventuele zwangerschapsvergiftiging, maar dat hoeft niet. Je bloeddruk kan heel erg schommelen, kan zomaar over een uur opeens weer lager zijn dus ook dat zegt niets. Wacht het gewoon even af, ga je vooral geen zorgen maken (daar schiet je niets mee op!!!)
Succes vanmiddag meid. :hug:
de vk inschakelen?
en hoe is het gegaan vanmiddag?
Bloeddruk viel mee bij de gyn. ze hebben nu urine op de kweek gezet en bloed afgenomen omdat ik ook zoveel buikpijn heb… krijg morgen de uitslag van het bloed en over een week van de kweek, moet het nu echt rustig aan gaan doen doe ik dat niet nemen ze me op… dus zal me er nu maar aan houden!!Maar valt niet mee om het zo rustig aan te doen…
Hoi Shirley,
Ik heb hier ervaringen mee maar deze zijn niet leuk, gelukkig wel met een goede afloop. Ik zou echt veel gaan rusten en proberen stressvolle situaties te mijden. Ik hoop dat de bloeduitslagen meevallen.
:hug: :hug: vooor jouw!