Ik ben jaren aan de mirena geweest en moet mijn lijf weer even leren kennen:
Mijn eisprong voelde ik wel altijd, de ene keer steken links en de andere keer rechts, dit klopt tot nog toe wel.
Nu is die mirena er dus uit en heb ik vandaag last van steken rechts, mijn slijm is héél anders en mijn baarmoeder is heel gevoelig. (vraag me niet hoe ik dat weet 8))
Ik begin nu te twijfelen, is dit een aankomende ongi of hoort dit bij je ei?
Hormonaal ben ik ook ineens een ongeleid projectiel:
het ene moment loop ik in gedachten de halve wereld af te schieten en het andere moment moet hubbie-to-be het ontgelden. Dat laatste op een positieve manier overigens :inlove:
Herkent iemand dit?
Is er niemand die me hier iets over kan vertellen?
Ik dacht dat er juist in dit gedeelte velen met hun cyclus bezig waren…
Hoi Mellie,
Ik zou zeggen dat het bij je ei hoort. Ook mijn hub moest het altijd ontgelden rond die periode :inlove: en had dan van die steken. Bij een naderende ongi werd ik juist sjaggie en was het meer blijf van mijn lijf
Maar ja ieder lichaam reageert ander. Helemaal nadat er met anticonceptie wordt gestopt (ik heb geen ervaring met de Mirena).
Hey Mellie,
Ik zou je van harte een antwoord willen geven, maar ik heb geen antwoord voor je. Mijn cyclus ligt helemaal overhoop en ik heb geen idee meer wat ik voel en wat ik niet voel. Ben echt wel met de cyclus bezig, maar ja… Ik heb nog nooit op mijn slijm gelet. En ja ik voel rond de eisprong ook steken, ene keer links en de andere keer rechts, maar ik heb/had ook een cyste ergens zitten.
Enneh… wat betreft de hormonen. Die gaan bij mij de hele cyclus tekeer. En het ligt bij mij niet aan mijn cyclus hoor, wanneer ik zin heb om te klussen. Ik kan niet zeggen dat ik méér zin heb, rond de eisprong.
Trouwens rond de eisprong is het vaak “moeten”. En dat in de gedachten is toch wel een hele domper hoor.
Waarschijnlijk heb je gewoon helemaal niets aan mijn antwoord, maar ik heb het graag voor je getypt… :wall: :wall: :wall:
Liefs,
Noortje
Hai meiden, dank voor jullie antwoorden :-*
Noortje: ik ben allang blij dat je antwoord geeft meis, ik ben niet persé op zoek naar het verlossende woord maar ben op zoek naar de ervaringen zodat ik aan de hand daarvan een beetje kan uitpuzzelen hoe het over het algemeen gaat
Mier74: ik vermoed dat dus ook, ik vind het wel erg typisch dat je lijf (en geest mischien ook) zo reageert haha.
Zou dus best een teken kunnen zijn dat mijn lijf goed werkt :mrgreen:
Ik ben toendertijd door de pil heen zwanger geraakt en die slikte ik al vanaf mijn 15e en zodoende heb ik dus geen enkel idee hoe het allemaal moet voelen.
Maar het is wel superspannend allemaal, als dit wel mijn ei is en meneer schiet raak… :inlove: