eisprong spotten???

hoi meiden,

ik heb eens een vraagje.

kun je ook je vruchtbare periode hebben zonder dat je er iets van merkt? :think: dus geen “verdacht slijm” of steekjes ofzo? of MOET je altijd wel 1 van die dingen merken???

Volgens mij hoef je het niet te merken.

Tijdens mijn vakantie laatst heb ik mijn vruchtbare periode gehad. Ik was heel de tijd in het zwembad te vinden en heb daardoor echt niets van het vruchtbaar slijm gemerkt.

De ene keer merk het vruchtbare slijm wel op en de andere keer niet.

De laatste tijd heb ik heel veel last van m’n buik, maar geen idee of dat door een eisprong komt of niet.

Heb je al eens getempt? Dan kun je ook je eisprong spotten (als je dit een paar cycli doet, weet je je vruchtbare periode in te schatten).

X Do

nee tempen daar probeer ik nog niet aan te denken, ben bang dat ik er dan door geobsedeerd geraak ofzo :oops:

maar het kan dus wel degelijk dat ik nu vruchtbaar ben en niks merk bijvoorbeeld?

ik ga er van uit (zie cycli) dat ik nu ongeveer in de vruchtbare periode zit (2x28=56 zoals 1 cyclus aangaf) maar ik voel helemaal niks. ik weet eigenlijk niet of ik het eerder gemerkt heb :wall: :wall: :wall:

Ik merk er ook nooit wat van, zou wel makkelijk zijn :wink:

Vroeger wel trouwens, maar toen was ik een jaar of 15-16 en had ik het nog niet nodig :mrgreen:

Het zou dus best kunnen dat je nu in je vruchtbare periode zit. Probeer het naast je neer te leggen (ik weet het, dat is niet makkelijk…) Jouw tijd komt vanzelf!

:-* Heleen

Ovutesten waren het voor mij helemaal! Zo duidelijk en het geeft rust.

Ik heb soms duidelijk slijm maar vaker niet! Nu kijkt de gyn om de dag hoe het ervoor staat dat is ook wel fijn!

Klussen dus maar!

:angel: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik kan het wel naast me neerleggen hoor, vroeg het me gewoon af…

maar stiekem wil ik toch ook wel graag! :eh:

Hoi Bellenblaasje,

Ik merk ook nooit wat van m’n eisprong.

dat is lastig he, want dan weet je nooit of het zin heeft om te gaan klussen of niet.

ik hou meestal een dag of 14 aan na de eerste dag van m’n laatste ongi.

en dan een paar dagen ervoor beginnen met klussen want de cellen blijven wel een paar dagen rondzwemmen hoor.

Maar goed, dat ligt er ook maar weer aan hoe lang je cyclus normaal is.

Succes!

@Bellenblaasje wrote:

:angel: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik kan het wel naast me neerleggen hoor, vroeg het me gewoon af…

maar stiekem wil ik toch ook wel graag! :eh:

Ik begrijp je helemaal :wink:

erg he, je hebt zoiets van “ach we zien wel wat komt dat komt” maar stiekem ben je er wel meer op gebrand dan je eigenlijk toegeeft…

allesinds dat geldt toch voor mij :oops:

:mrgreen:

en esther ik duim voor je morgen :thumbup: :pray: :wink: