Hallo,
Ik heb gisteravond flinke steken/krampen en aanhoudende pijn in mijn onderbuik gevoeld. Daarna was het ineens weg. s’Nachts rond een uur of 2 kreeg ik datzelfde gevoel weer. Deed weer erg pijn.
Nu heb ik een cyclus van 7 a 8 weken. Zoals ik het nu bereken moet ik over 3 weken ongesteld worden. Kan het zijn dat het mijn eisprong was die ik voelde? Of kan het een innesteling zijn geweest?
Normaal gesproken voel ik mijn eisprong niet. Het doet iig nooit zoveel pijn.
Nu zijn wij niet bezig met zwanger worden, dus het geeft niet als ik niet zwanger ben. Maar ik vond het erg vreemd dat het zoveel pijn deed en ook later weer terug kwam.
Wat denken jullie?
Alvast bedankt!
Groetjes
zou heel goed kunnen dat je deze keer erg last hebt van je eisprong hoor. Bij mij doet het de ene keer ook echt pijn en de andere keer voel ik er niets van. Als je altijd om de 7/8 weken menstrueert lijkt het me geen innesteling. Als je cyclus over 2 weken op 7 weken zit zou het heel netjes zijn om nu je eisprong te hebben (gemiddeld 14 dagen na de eisprong komt de menstruatie) Een innesteling is 5-10 dagen na de eisprong, ter info
Het klinkt als een eisprong, een innesteling zou inderdaad niet heel erg logisch zijn.