ik duim voor je dat het goed zit
Vandaag weer contact gehad met huisarts en die heeft me meteen verteld dat ik een verloskundige moest bellen.
Dit heb ik gedaan en heb morgenavond een echo en dan kijken of er al wat valt te zien en zo ja hoever we heen zijn. Als er nog niks te zien is, omdat het nog veel te vroeg is dan hebben we de bloedtest nog die ik vrijdag doe. Zodra daar positief uit komt of als er wat te zien is morgenavond dan gelooft mijn vriend het pas echt.
Ik ben nu al superblij…!!! Hoop echt dat het zo is en ook goed zit hier hebben we al 2 jaar op gewacht en is zeer welkom
Jullie bedankt voor de lieve reacties hier heb ik veel aan
Spanend hoor! Maar als je pas je NOD bent gepasseerd en je nog een licht streepje op de test hebt, zul je op de echo nog niet veel zien ben ik bang…
@Memmie wrote:
Maar als je pas je NOD bent gepasseerd en je nog een licht streepje op de test hebt, zul je op de echo nog niet veel zien ben ik bang…
Dat denk ik ook. Maar het kan nooit heel lang meer duren voordat je het zeker weet - of het nu met echo, bloedtest of een duidelijke thuis(urine)test is
Daar is ook al voor gewaarschuwd, maar wil wel even dat ze het proberen :lol: En anders wachten we het bloedonderzoek af.
ha meid spanend hoor hoe voel je je nu wanneer is je nod ? ik had met 4 weken ook een echo en toen zagen we een donkere kring in de bm dus je ziet wel wat maar vruchtje zie je niet . die zie je pas later
ik zeg alvast een gefeliciteerd :-*
Vanavond bij de verloskundige geweest en er was alleen een vruchtzakje te zien. Wij zijn erg blij dat er toch iets te zien was en we zijn ongeveer 4 weken zwanger. Over 2,5 week moeten we weer komen en hopelijk kunnen we dan wat meer zien.
Verder voel ik me redelijk goed. Heb wel dagelijks krampen in mijn buik en soms wat last van mijn rug. Mijn misselijkheid valt te doen en nog steeds last van mijn tepels.
Maar je zal me niet horen klagen, want ik heb namelijk alles ervoor over.
@me-1989 wrote:
Wij zijn erg blij dat er toch iets te zien was en we zijn ongeveer 4 weken zwanger.
Geweldig, proficiat! :dance:
gefeliciteerd! :inlove:
Inmiddels zijn we bij de gynaecoloog geweest vanwege mijn factor V leiden en heeft hij ook een echo gedaan. We hebben een hartje zien kloppen (maar konden hem nog niet horen). Hij zei dat we ongeveer 5 weken en 3 dagen zwanger zijn.
Ook vertelde hij dat het echt een wonder is dat ik spontaan zwanger ben geworden vanwege mijn PCO (wat ik het ene moment niet heb, maar nu ik zwanger ben wel :? )
We zijn in ieder geval super blij en dit kleine wonder is zeer welkom!!
:thumbup: :inlove:
Gefeliciteerd! :dance: