Ik heb vandaag een positieve ovulatietest gehad (een half uurtje geleden).
Nu vraag ik me af wanneer is nu dan mijn eisprong? Op de bijsluiter staat binnen 20 tot 48 uur. Maar :think: moet ik dan vanaf nu rekenen of misschien vanaf vanmiddag al? Als ik morgen weer zo’n test doe is die dan weer positief?
Normaal merk ik aan mijn afscheiding :oops: wanneer ik vruchtbaar ben maar dat heb ik dus nu niet. Morgen is het 2 weken geleden dat mijn menstruatie begon, zou ik morgen dan mijn eisprong hebben?
Ik zie door de bomen even het bos niet meer eigenlijk. :eh: :mrgreen:
Hey claudje :-
ik heb hier geen antwoord op, ik vondt die test ondingen want ze slaan nooit positief uit bij mij :think:
Maar euhm ik zou iig leker gaan klussen joh dan zit je iig goed … maar ja dat had je denk ik zelf kunnen bedenken hé? :mrgreen:
Liefs enneuh wel laten weten als je weer zwanger bent hé? Mij ios altijd aagje :thumbup:
Liefs van mij en alle goeds :- Bianca
Binnen 20 tot 48 uur na je test… Ik heb soms 2 dagen een positieve test dus ik zou zeggen, ga ervoor de komende twee dagen :lol: :inlove: Je krijgt iig binnen 48 uur je ei
Bedankt lieverds. :-*
Hihihi, dat zit wel goed hoor… Ik heb nog 1 test over dus die gooi ik er straks nog maar es tegenaan. Als die negatief is kan ik er dus vanuit gaan dat mijn eisprong is geweest?
Nee, dat je LH piek is geweest… en binnen 20 a 48 uur na je LH piek komt je eisprong
Ow zo… Ik geloof dat ik het eindelijk begrijp. :lol:
Ok dan :thumbup: Gewoon de dag van je pos. ovulatietest klussen, ev. de dag erna, maar zeker de dag daarna nog een keer… Dan komt t goed :thumbup: Zal voor je duimen :-*
:-* Keep you posted…
:dance: :dance: :dance:
Ja, volgens mij heb ik vandaag mijn ei gehad want het streepje was weer ietsje lichter dan gisteren. :thumbup: