eisprong en innesteling

hey,

woensdag (5aug) heb ik rechts onder in men buik krampen gehad,nu gisteren avond (9aug) heb ik weer op dezelfde plek kleine steekjes gehad.

Voor mij is het ronde 1 dus ik vermoed aankomende :evil: toch nog andere klachten (gevoelige tepels,vollere borsten,geen koffie meer 's morgens). Ons mama was ook altijd direct zwanger :slight_smile:

Heb weinig hoop en ben er bijna zeker van dat die :evil: op komst zijn. Toch vind ik het vreemd. Iemand een ideetje of het toch een late eisprong mss was? Of toch iets anders? :pray:

:-*

Heb je een regelmatige cycles?? Krampen kunnen inderdaad een eisprong betekenen, maar die keert niet terug na een paar dagen.

Mijn moeder is van mij en mijn broertje ook beide keren meteen aangeteld, maar bij mij is dat niet zo geweest. Dit is mijn 4e zwangerschap en ik heb er steeds een aantal maanden over gedaan om zwanger te worden. Het kan dus ook bij jou even duren, maar ik hoop voor je dat het de eerste rondje toch meteen raak mag zijn, alttijd geweldig.

hey

ik was denk ik voor men pil ook wel regelmatig. Vermist het nu ronde 1 is is het nog afwachten. Heb ongeveer 10 jaar de pil genomen. Weet niet of dat iets veranderd heeft of niet :?

Ach we zien wel het zou fijn zijn maar momenteel ons volop concentreren op ons nieuwe huisje!!! we zijn vandaag gaan tekenen :dance:

hey petatje

ik ken dat gevoel ik heb het ook gehad steken in me rechterzij net of iemand met een naald in zat te prikken en dag daarna in linkerzij :frowning:

heb ook gevoelige tepels vollere borsten en is best irritant

heb nog veel klachten kijk maar eens op mijn forum

http://www.kindjeopkomstforum.nl//viewtopic.php?t=77977

groetjes dieseltjuh

@Petatje wrote:

hey,

woensdag (5aug) heb ik rechts onder in men buik krampen gehad,nu gisteren avond (9aug) heb ik weer op dezelfde plek kleine steekjes gehad.

Voor mij is het ronde 1 dus ik vermoed aankomende :evil: toch nog andere klachten (gevoelige tepels,vollere borsten,geen koffie meer 's morgens). Ons mama was ook altijd direct zwanger :slight_smile:

Heb weinig hoop en ben er bijna zeker van dat die :evil: op komst zijn. Toch vind ik het vreemd. Iemand een ideetje of het toch een late eisprong mss was? Of toch iets anders? :pray:

Petatje, ik zie dat je op 4dgn voor je NOD zit… Een clearblue testje??? :inlove:

ik wil wel maar durf nog niet goed :slight_smile:

wij hebben gisteren getekend voor ons nieuwe huisje en ventje is helemaal ontstressed. Hij vind dat ik er helemaal mama uit zie,ik straal en ik zie er anders uit. Omdat het ronde 1 is ga ik proberen te wachten tot maandag :thumbup: :kaars: dat ik het vol houd haha

Ooooooohh spannend! Gefeliciteerd met jullie woning!

ooh nog vergeten! ben wel sinds gisteren tussen men maaltijden flink misselijk :oops:

Ja duuhhh vet zwanger dus! Kan toch niet missen dan??? :wink: Test test test test :pray:

ik ga echt proberen vol te houden tot maandag! :shifty: