eisprong en bloedverlies

beste meiden,

er is nu iets heel vreemds aan de hand met mijn lichaam :shock: .

we zijn nu onderhand al 2 jaar gestopt met de pil, en ik had altijd een cyclus van 28 dagen. soms wat spotting een week na de eisprong.

Maar nu had ik vrijdag mijn eisprong, en ik verlies vanaf toen al elke dag wat bloed.

door de dag gaat het.

maar als ik 's morgens wakker wordt en ik sta op dan loop het er zo uit :oops: sorry dat ik het zo zeg.

ben ook gewoon ongi geweest.

Maar vind het zo raar.

hoe zou dat toch komen, mijn darmen zijn ook helemaal van streek :?

ik weet dat het moeilijk antwoorden is , maar misschien heeft hier nog iemand hetzelfde geval of misschien gehad.

alvast bedankt

groetjes arzu

tja… ik zou toch ff de doktor bellen hoor.



ik heb er nooit van gehoord , sorry. gewoon ff afspraak maken.



:hug:

Ik heb dezelfde klacht, alleen heb ik het sinds ik met de pil gestopt ben in maart. Altijd na de eisprong een dag of 10 bloedverlies totaan de echte menstruatie.

Ik ben naar de gyn geweest en hij kon me niet vertellen wat het is, maar gaf me Primolut mee in de hoop dat daardoor de cyclus wat normaler werd. Tijdens het slikken van de primolut (10 dagen) heb ik geen bloedverlies gehad. Nu is het afwachten tot na de eisprong hoe het nu gaat :? Als het terugkomt ga ik weer terug naar de gyn.

Hij heeft alles gecontroleerd trouwens, bloed en de baarmoeder, niets te vinden.



Ik zou als ik jou was in ieder geval even naar de huisarts ermee, succes!

dank jullie wel meiden.

ik snap er werkelijk niks van.

nooit last van gehad en ineens :?

meiden jullie ook succes!!!

Ik wil je ook aanraden om even naar je huisarts te gaan. Misschien kunnen ze je doorsturen naar de gyn om een echo te maken.



Het past niet in je normale cyclus, dus dat is toch altijd even opletten. Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar om die bevestiging te hebben, zou ik er gewoon niet te lang mee doorlopen.