eisen gastouder/ gastouderbureau

Ik ben zover dat ik half december mijn schoonzusje wil laten oppassen op mijn kleine meid, eerst 1 dag in de week, later 2 dagen als dit mogenlijk is. Dit zou ik eigenlijk het liefst in ons eigen huis willen, zodat ons meisje gewoon in haar eigen bed kan slapen, in haar eigen box kan spelen, enz.

Is dit via een gastouderbureau ook te realiseren en hebben jullie tips voor een goed gastouderbureau? ( ik kan het natuurlijk zonder gastouderbureau laten doen, maar … via een gastouderbureau kan ik mijn schoonzusje betalen wat van haar niet hoeft, maar alles wat ze krijgt…)

hoop op veel tips…

groetjes,

Louise

voor 1 kindje wordt bij jullie thuis oppassen een erg dure buisness , dit ivm de regeling huispersoneel, je betaald dan 8,65 in het uur … laat je je kindje bij de oppas thuis dan betaal je 3,75 in het uur.

verder zijn er regels voor je schoonzusje waar ze aan moet voldoen (veiligheid in en om het huis) maar dit geld ook voor bij jullie thuis , je hele huis wordt onder de loep genomen (traphekjes beveiligde stopcontacten , opgeborgen schoonmaakartikelen enz enz) ik denk dat het voor jou gewoon het beste is om eens contact op te nemen met een bureau zodat je daar alle info kan krijgen die jij nodig acht!

succes!

Hoi hoi

ik weet niet of het nog relevant is, maar lees nu pas je berichtje met je vragen. Ik weet alleen een heel goed gastouderburo voor je bij jou in de omgeving en dat is het Kwakersnest uit Velsen (noord geloof ik) maar als je intypt www kwakersnest nl dan kom je er ook.

Ben zelf gastouder en hun controleren goed, zijn goed voor de gastouder en de vraagouder, zijn NIET duur (vergeleken met andere buro’s) en staan voor alles open.

Ik hoop dat je hier nog iets aan hebt, aangezien je post van al een paar maanden terug is!

Met vriendelijke groeten,

Jiska

Hallo,

Als je wilt weten aan welke voorwaarden een gastouder moet voldoen, zou ik eens kijken op http://www.4kids.nl Dit is de site van een goed en groot gastouderbureau waar ik zelf ook sta ingeschreven. Zij kunnen je alles vertellen en hebben misschien ook wel een leuke match voor je:)

Groetjes

hoi ik weet niet of je al iets hebt,

Wij hebben deze situatie met opa en oma… en wij zitten nu via viaviela en dat bevalt ons heel erg goed…

ze werken ook echt met controles van de ggd enzo…

Het kost mij in feite niets omdat ik de eigen bijdrage ( per maand 39 uur 1 kindje) 28 euro van mijn voorlopige teruggaf betaal…

Liefs TIna