eindelijk weer eens een berichtje van ineke....

He meiden,



Kreeg af en toe al pb-tjes van dames die me hier missen. Altijd leuk natuurlijk.

Het voelde voor mij niet zo goed om hier veel te zijn. Het wil allemaal maar niet lukken. Zijn voor info-avond ivf geweest en dat staat ons nogal tegen op dit moment.

Ook omdat het via de natuurijke weg zou moeten lukken…



Afgelopen dinsdag hadden we weer controle bij de gyn en zouden we ook bespreken m.b.t. ivf dat we nog een half jaartje wilden wachten.



Helaas ging het gesprek daar niet over…bij de echo bleek ik weer een tumor in mijn eierstok te hebben. Ik was er al bang voor.

Dus de medische molen wordt wat dat betreft weer in gang gezet.

Zou deze week nog teruggebeld worden nadat de gyn met de oncoloog had overlegd. Helaas nog niets gehoord. Net zelf maar even gebeld maar de gyn is aan het opereren, de hele dag. In mijn dossier nog niets te vinden over afspraak bij de oncoloog.

Tja, zo gaat dat. Volgende week zullen we dan wel wat horen.

Niet te bevatten allemaal.



Wederom wordt even weer duidelijk hoe belangrijk mijn eigen gezondheid is…

Nou, weten jullie even waarom ik hier minder ben en hoe het met me gaat.



Liefs

Ineke

Jullie allen heel veel suc6 met zwanger worden en met de zwangerschappen zelf natuurlijk!!

Jeetje, het zit je ook niet mee… :frowning:

Heel erg veel sterkte voor de komende tijd!



Groetjes,

Jippie

Och meisje toch…



De vorige keer, hebben ze toen alleen de tumor verwijderd, of ook de eierstok? Dat weet ik niet meer…



Och wat erg zeg… kan zo’n gesprek je toch weer opeens op de feiten drukken…

Heel veel sterkte!!! :hug:

sterkte meis! :hug:

Lieve Ineke,



Het zit je niet mee hoor!

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd weer.



Liefs Suzanne

Bedankt voor jullie lieve reacties.



De vorige keer hebben ze de eierstok laten zitten i.v.m. onze kinderwens…hij doet het op zich ook nog gewoon! Er zit gewoon een follikel naast de tumor…

Toch zou ik hem nu liever kwijt willen. Geen fijn idee dat hij zo agressief bezig is! Maar dat zullen we ook gaan overleggen natuurlijk.



Laat wel weten wanneer er nieuws is hoor.



liefs

ineke

He lieverd,

ik schrik van je berichtje. Meis een hele dikke knuffel!

Enne je weet me te vinden. :-*



Liefs, Chantal

Och hemel jij lieve meid, wat errug.

Wat unfair van je lichaam zeg. Hebben ze het laatst net weggehaald en dan komt het trug …



sterkte en ik "spreek"je nog.



LIefs bianca en een welgemeend dikke knuffel…



ik heb er zo veel ontvangen dat ik ze kan delen en ik deel ze graag met jou.

We hebben dan momenteel weinig kontakt, maar neem je tijd, neem het van je gezondheid.



Kop he dame laat je er niet onder krijgen door dat stommer rottige gezwel.



Ik wens je het goede !!



Liefs Bianca. :-* :hug:




Zo lief en fijn dat jullie allemaal even langs komen om een berichtje te plaatsen!

Doet me goed



kus

Ineke

:-* Meis sterkte! En als jij je beter en zekerder voelt zonder die ‘dwarse’ eierstok idd goed overleg over plegen en dan maar doen. Misschien voelt psychologisch je eigen lijf daarna ook wel beter doordat je jezelf daarna zekerder voelt. Zoooow lekker kromme zin maar hopelijk begrijp je een beetje wat ik ermee bedoel :-*

Snap je hoor, denk inderdaad dat het wat meer rust zou geven en daardoor weer wat meer vertrouwen?

Yeps! En ik kan me zo voorstellen dat je ondertussen ook enorm toe bent aan wat rust en zekerheid. Hebben jullie overigens al wel weer plannen voor weer zo’n gave zomervakantie? :mrgreen: Want bij rust en ontspanning hoort natuurlijk ook jezelf wat verwennen :wink:

Absoluut! De planning is om de laatste 3 weken van juni richting zuid-frankrijk te gaan met de tent…zien we wel waar we belanden. (heb natuurlijk al wel een lijst met opties!).

Verder in april nog een weekendje Ameland. en eind mei zou ik met mijn moeder een tuinreis naar Engeland maken…hopen dat dit alles door kan gaan! Die reis in mij zal er om spannen vrees ik…nou ik pas mijn wandeltempo dan wel aan hoor!



En jullie?

Oeh klinkt goed zeg! En tuinen in Engeland roeleren 8)

Hier geen plannen hoor, manlief zonder werk is niet bevorderend. We zien wel hoe het loopt mocht hij wat anders vinden relatief snel dan mss alsnog in aug even ergens met de tent heen. KWW (kieken wat ut wordt) zoals we in Twente zeggen :wink:

Dat is balen zo zonder werk! Tja, zo heeft een ieder zijn/haar sores…

Gelukkig ook nog dingen naast de sores!

Ga nu lekker bestelling van zaden doorgeven. Heb sinds kort een kas en leef me helemaal uit. Kan waarschijnlijk de hele familie er mee voorzien maar goed…haha

Tof een kas, lekker je eigen tomaten, aardbeien, asperges, sla etc kweken. Zit zelf ook aan zo’n soort hoekje in de tuin te denken. Sterker nog de zaadjes voor tomaten heb ik al in huis…alleen de tuin is nog een zooi :o ach zo blijven we van de straat… :angel:

We tellen ook hier zoveel mogelijk de zegeningen. :thumbup:

Hi Ineke,

Wat een klotenieuws hebben jullie nu weer gekregen! :hug: Dat gaat ook maar door he? Ik vind het echt heel erg voor je. Kan me best voorstellen dat je van dat ‘tijdbommetje’ af wilt. Ik hoop in ieder geval voor je dat je snel wat meer informatie krijgt.



en in de tussentijd inderdaad maar van de kleine en leuke dingen van het leven proberen te blijven genieten. Wij hebben gisteren ook de hele dag met onze handen in de aarde gezeten. Nooit gedacht dat ik zo kon genieten van alle plantjes die nu uitlopen. Zaaien is ook een goed idee. We hebben er niet zoveel ruimte voor, maar ik denk dat ik maar eens met kruiden in potten begin ofzo… :think:



Rhi, wat balen dat je hubbie zonder werk zit. Ik hoop dat hij snel iets nieuws vindt! :thumbup:



liefs maya

Gisterenavond belde de oncoloog. Ze gaan toch voor een operatie (kan ook niet anders natuurlijk) omdat ze zo niet kunnen zien wat het is.

De operatie wordt gedaan door de oncoloog en door de gyn. Dit omdat ze toch zoveel mogelijk ‘besparend’, willen werken i.v.m. onze kinderwens.



De oncoloog maakt zich niet zoveel zorgen. Denkt aan een fibroom of opnieuwe aan een borderline-tumor. Maar dat zullen we pas weten tijdens/na de operatie.

Tijdens zullen ze ook al wat testen geloof ik.

Binnen 3 tot 6 weken zal het plaats gaan vinden.



Weten jullie even hoe/wat.



liefs

Ineke

Jeetje Ineke, dat is niet niks! Heel veel succes!



Liefs,

Hoop

Heel veel sterkte en succes!



:-*