Yari is vanavond bijna zonder problemen in zijn eigen bedje gaan slapen.
Hij had sinds afgelopen oktober zijn eigen bed al helemaal niet meer gezien :oops: .
Ik zag er erg op tegen, had mijzelf hele drama’s in mijn hoofd gehaald.
Maar na een haluurtje jengelen en nog een halfuur keutelen is ie toch zelf in zijn eigen bed in slaap gevallen :inlove: .
Ik ben zo blij en trots, hopelijk morgen weer. dan goed volhouden en dan over een maand Desmée ook in d’r eigen bed (iemand tips, beide op dezelfde kamer :shifty: )
En dan hebben pappa en mamma na 2,5 jaar weer hun eigen bed terug :dance:
Ik ben nu wel bang dat ie morgenochtend of vannacht uit bed probeert te klimmen, hij heeft wel een slaapzak aan.
Moet ik uit voorzorg maar iets op de grond neerleggen, een dikke deken ofzo?
Of gaat klimmen met zak niet zo heel erg makkelijk.
Ik ben trots op je :inlove:
Ik weet dat het niet makkelijk is :thumbup:
@victoria wrote:
Ik ben trots op je :inlove:
Ik weet dat het niet makkelijk is :thumbup:
:-*
Slapen gisteren ging goed tot 01.00 uur, wel geprobeerd terug te leggen.
Maar hij glide zo hard, was bang dat ik met 3 wakkere kindjes zou zitten.
Hij is dus vannacht wel bij ons geweest.
Vandaag 20.00 naar bed verhaaltje lezen, enkel brullen natuurlijk hij wist wat er ging komen, weltrusten gezegt, na 10 minuten al stil 21.00 even stiekem bij hem kijken… hij slaapt :dance:
Hopelijk de nacht door, maar hij doet het gewoon :thumbup: :thumbup:
:dance: :dance: :dance:
voor Yari!!!
Geniet ervan meid :mrgreen:
Slaaptie al in het grote bed Wen, of nog in het ledikant? Want hier gebeuren wonderen sinds meneer in het grote bed slaapt (tegen alle verwachtingen in!). Afgelopen twee maanden heeft hij al vijf keer volledig door geslapen (dat is meer dan in de twee jaar daarvoor) en hij wordt niet meer dan 1 keer per nacht wakker (dat was altijd zo’n drie keer), zo heel vroeg in de ochtend. Dan kruipt hij bij mij in bed en slapen we samen verder :inlove:
Hopen dat Yari de smaak te pakken heeft en lekker zo door gaat! :thumbup: