Eindelijk ook maar eens voorstellen...

Dag lieve mensjes,

Al een tijdje lees ik mee op dit forum, maar ik heb nog niet zoveel gereageerd. Mijn hub en ik zouden namelijk pas eind september stoppen met de pil en voor ons eerste kindje gaan. En tja, ik kon dus eigenlijk nergens over meepraten.

Inmiddels hebben we ons bedacht… :oops: We hadden allebei zoiets van: we moeten nog veel te lang wachten (hoewel tegelijkertijd ook te kort, omdat een kindje krijgen toch ook wel een beetje eng-spannend is).

Dus hebben we besloten dat ik afgelopen vrijdag mijn laatste pil heb geslikt! (Netjes mijn strip afgemaakt, hoor.) Ik vind het heel spannend! Het is alleen een beetje vervelend dat je er met niemand anders over kunt praten, dus daarom vind ik dit forum dus echt fantastisch!

O, ja, 'k moet mezelf ook nog een beetje voorstellen, natuurlijk. Ik ben halverwege de 20 en ben bijna vier jaar getrouwd met een geweldige man :inlove: . Op het moment ben ik mijn thesis/scriptie aan het afronden over genderdifferentiatie (verschillen tussen man en vrouw). Mijn droom voor de nabije toekomst is om thuisblijfmoeder te zijn, die in haar vrije tijd lekker door studeert. Gelukkig staat mijn hub daar helemaal achter, hoewel we het daardoor niet echt breed zullen hebben.

Zo, hier ga ik het maar even bij laten. Ik ben zo blij! Nu nog zien hoelang het allemaal gaat duren natuurlijk en of we wel zo gelukkig mogen zijn dat we een kindje krijgen… Maar de eerste stap is in elk geval gezet!

Groetjes en tot schrijfs,

Momemiek

welkom en veel forum plezier

welkom en veel plezier hier

Hoi Momemiek,

Van harte welkom op dit forum! Het is hier heel gezellig, informatief én je kunt er je ei kwijt! Het is heerlijk om alles te kunnen delen hier, zeker als de “buitenwereld” niets afweet van je voornemen om een kindje te krijgen! Ik wens je heel veel kletsplezier hier en natuurlijk heel veel succes met “trying”!

welkom :mrgreen:

welkom hier

Dank jullie wel allemaal!!

veel forum plezier en

Welkom bij de club. veel plezier

Welkom en veel plezier hier!!

Welkom en veel plezier!

welkom en veel plezier.