Ben 19 aug gestopt met de pil. Mijn eerste clyclus was 64 dg. Nou hebben we deze maand goed geklust en zondag is mijn NOD. Bij mijn vorige zwangerschap en vorige cyclus van 64 dg had ik 3 dg na de eisprong een innestelingsbloeding. Die heb dit keer nog niet gehad. Ik heb dus ook mijn twijfels of het deze maand wel goed is gegaan met klussen. Heb net als bij mijn vorige cyclus dezelfde kwaaltjes. Hoofdpijn, constipatie, duizeligheid, moe, humeurig en af en toe misselijk vooral s avonds.
Zelf ben ik bang dat ik er te veel mee bezig ben, maar die knop kun je toch niet zomaar omzetten?
We kunnen onszelf idd goed voor de gek houden. De enige zekerheid is ongi worden (baal) of een positieve zwangerschapstest
Succes,
:-* liefs, Evelien :vlinder:
Vanmorgen getest en was weer negatief. Heb al een paar weken lichte hoofdpijn en voel me verder goed. Maar ik twijfel nog steeds hoor. De vorige keer was ik 64 dg overtijd toen mijn ongi begon. Als het tenminste mijn ongi was. Ik verloor alleen helder bloed en niks geen klontjes enzo en was ook maar 3 dg normaal ben ik veel langer ongi.
We zien wel hoe het nu gaat allemaal en hopelijk blijft mijn ongi uit.
Frutsel
Ik :thumbup: voor je hoor! Wat irritant he dat je eigen lichaam zo onduidelijk kan zijn! Hopelijk snel duidelijkheid! :hug:
:-*
Heb last van buikkrampen mijn ongi komt eraan. Eindelijk duidelijk over mijn rare cyclus. Weten we waar we aantoe zijn nu.
fijn voor je zeg, eindelijk niuew begin , heeft lng op zich laten wachten he,
suces met de nieuwe maand die komen gata
Zit ik hier gisteren mooi te vertellen dat mijn ongi eraan komt. Is die er nog steeds niet. De buikkrampen zijn ook weg. Ik word nu echt gek. Houd mijn lichaam me soms weer voor de gek. :wall: :wall:
@frutsel wrote:
Zit ik hier gisteren mooi te vertellen dat mijn ongi eraan komt. Is die er nog steeds niet. De buikkrampen zijn ook weg. Ik word nu echt gek. Houd mijn lichaam me soms weer voor de gek. :wall: :wall:
Was het niet de ei-sprong? Even bijhouden of je over precies 14 dagen ongesteld wordt.
eisprong naar 29 dg? Heb geen idee. Ik wacht gewoon ff af.