Eindelijk contact

Maaike is sinds deze week geinterreseerd in haar mobile en ze maakt geluidjes en ze lacht heel breeduit en dan zie je zo rij tandvlees zeg maar. Ik vind het zo leuk! :inlove: Eindelijk een beetje reactie. Ze was eerst alleen maar aan het huilen ook als ik haar onder de mobile legde. En sinds 2 dagen vind ze het geweldig. Ze probeert de beestjes dan te volgen en gaat dan helemaal scheel kijken :mrgreen: echt leuk.

Wat kun je daar ontzettend van genieten he?! Bij mijn beide jongens heb ik tranen met tuiten gehuild (van geluk) toen ze voor het eerst lachten.

En dat reageren wordt nu snel meer…erg leuk…dan voel je je op en top moeder!

Groetjes,Monique.

Hey wat leuk!

Juliën heeft ook een mobiel die hij geweldig vindt. Met name een rood paardje wat eraan hangt…die volgt hij continu en begin dan vaak enthousiast te kraaien en er met zijn handjes naartoe te bewegen.



Wat hij ook leuk vindt is in de wipstoel onder de babygym. Met name de zwart-wit geblokte vlakjes vindt hij prachtig (kan hij rustig 30 minuten naar staren). Vanochtend merkte ik voor het eerst op dat hij naar een onderdeeltje van de babygym aan het kijken was, en er ook echt met zijn handen naar begon te grijpen (aanraken, i.p.v. alleen maar vaag ‘zwaaiende’ bewegingen in de richting van…).



Juliën heeft 's ochtends altijd een uitstekend humeur…als hij zijn eerste fles (rond een uur of 5 of 6) gedronken heeft mag hij altijd nog 2 uurtjes bij mij in bed…als hij daarna zijn ogen opendoet begint mijn vriend meestal direct tegen hem te praten, en dan begint ie echt enorm te lachen naar hem…echt superschattig :inlove:



Groetjes,

Martine

ow wat sta je dan te kijken he…

je weet niet wat je mee maakt,

altijd maar gehuil en dan ineens zie je haar plezier hebben!

is toch geweldig!

en het leukste is nog:

het wordt alleen maar leuker

en je wordt alleen maar nog meer verliefd op je eigen kind!

Ja… leuk hé?

Geniet maar van je kleine hummel :inlove:

Ik ben gewoon verliefd op dat mooie lachje van mijn dochter :oops: