Mischa wil ineens niet meer slapen 's middags. Hij sliep altijd nog wel 3 uur, en nu ineens niks :shock: .
Hij wordt er ook niet echt gezelliger door aan het eind van de middag, eerlijk gezegd.
Is dit een fase, of is het nu gedaan met de mama-uurtjes overdag?
Nou eh…ik geloof dat ik je de hand kan schudden :?
Kim sliep altijd heel goed 's middags, maar de laatste week dus echt niet meer.
Nu ligt ze ook in bed te zingen en me te roepen :roll:
( Esmee hield het rond deze leeftijd ook voor gezien, dus ik vrees dat hier de mama-uurtjes op zijn…Ik hoop voor jou dat het tijdelijk is, dat jij niet zo’n snelle dut-stopper hebt )
Joy sliep ook altijd 3uur. En snachts 12uur. Vanaf 22maanden sliep ze ook door dus was het echt al die tijd bij elkaar. Nu is ze 26maanden. En toen ze 25maanden was opeens sliep ze niet ze wou het niet en ze deed t niet met geen mogelijkheid, nou dan niet.
3weken wou ze niet slapen en nu slaapt ze weer wel op verschillende tijden, soms om 11uur sochtends al, soms pas om 16:00 smiddags. Het is net hoe het komt… en soms 1uurtje soms 2.5 uur.
Dus het kan over zijn en het kan nog terug komen haha.
Bart is bijna 3 en slaapt nog steeds elke middag ongeveer 2 uurtjes.
Natuurlijk heeft hij wel geprobeerd om dit te veranderen bij tijd en wijlen. Maar helaas…mama is gehecht aan die 2 uurtjes en houdt stug vol.
Mijn motto is: slaap je niet…dan rust je toch!
Zou het dus niet zomaar opgeven!
Bij mij stoppen ze tot nu toe allemaal tussen de twee en 3 jaar. Dus het zou goed kunnen dat het over is, maar dan hebben ze het vaak wel moeilijk rond een uur of 17:00.