Hallo allemaal,
We hebben besloten dat we eind 2010 voor een tweede kindje gaan. Eerder kan wegens omstandigheden helaas niet. Ik kan niet wachten,…
Daarom leek het mij wel leuk om met andere meiden die ook eind van het jaar voor een klein wondertje willen gaan, alvast gezellig hierover te kletsen.
Wat leuk…kan je nog wel zo lang wachten nu je weet dat jullie er weer voor willen gaan?
Nee eigenlijk niet,heheheh.
Maar ik studeer nu nog, als ik eind van het jaar of daarna pas zwanger wordt, dan komt de kleine pas na het volgende studiejaar. Vandaar nog even wachten. Maar eigenlijk mocht het van mij al een jaar geleden:)
Kon toen ook vanwege studie nog niet. Ik voel mijn eierstokken dus behoorlijk tekeer gaan hehehe :mrgreen:
Tot die tijd meerammelen bij de ei-rammelaars???
Groetjes Moon.
Meld…
Wij ook. Eind van dit jaar willen wij ook voor een tweede gaan.
Ik zelf zit iets in tweestrijd:
Heb net een nieuwe baan: Jaarcontract. De kans ik klein dat ik meteen een vast contract krijg na dit jaar. Waarschijnlijk wordt het dan weer een jaarcontract. En misschien ook wel niet.
Hiervoor had ik ook bij een andere werkgever een jaarcontract en daarvoor via het uitzendbureau.
Ik zit de hele tijd van als ik een vast contract heb heb ik meer zekerheid en gaan we voor een tweede. Maar aangezien het echt jaarcontracten tijd is lijkt het mij niet zinvol om langer te wachten. Tja, wordt er ook niet jonger op.
Ik heb besloten om de stap te zetten. En mocht er geen verlenging in zitten: Misschien dan wel weer een andere baan. Maar ik heb ook geen zin om langer te wachten.
Een inkomen moeten we wel hebben, heb ook nog een paard.
Maar we zien wel waar het schip strand en rond september / oktober gaat het spiraal eruit.
Rond juli volgend jaar loopt mijn jaarcontract af. We zien wel weer wat er gaat gebeuren.
( beetje wazig verhaal, of niet??)
Hoi Jolanda,
Spannend allemaal hoor! Maar je kan idd niet alles van tevoren plannen.
Ik denk dat je op een gegeven ogenblik een beetje je gevoel moet laten gelden. Als ik verstandelijk zou beslissen zouden we nog een jaartje wachten, maar gevoelsmatig wil ik dat helemaal niet
Nu we de knoop doorgehakt hebben, weet ik zeker dat het de goede keus is. Waarschijnlijk herken je dat gevoel wel. En idd, misschien valt het allemaal wel mee en krijg je toch nog een verlenging. Zo niet, dan heb je altijd nog een inkomen via de UWV voor de tijd na je zwangerschap.
Ps misschien meekletsen met de ei-rammelaars? daar zit ik nu ook.
groetjes Kenza