ein-de-lijk valt ie dan door de brievenbus...

het lekker in het leven kortingsbonnen boekje :mrgreen: :mrgreen:

Ben steeds stik jaloers op kokkers die weer super de puper goedkoop luiers aan in het inslaan zijn…altijd maar afvragen hoe je nou in vredesnaam ook dat beruchte bonnen boekje kunt bemachtigen…

En toen…ineens vandaag…plof op de deurmat, en daar lag ie dan…

Mijn eigen kortingsbonnen boekje…Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik er aan gekomen ben, maar ben erg blij :mrgreen: :dance:

had jij er pamper bonnen in staan dan? ikke namelijke niet terwijl ik ze normaal daar op insla.

x

Kan het zijn dat het samenhangt met 1 van die gratis dozen??

Ik heb hem geloof ik twee keer gehad, al kan ik me de bonnen niet herinneren :think:

@Coor wrote:

had jij er pamper bonnen in staan dan? ikke namelijke niet terwijl ik ze normaal daar op insla.

x

nee maar dat komt vast nog wel :mrgreen:

@Rhiannon wrote:

Kan het zijn dat het samenhangt met 1 van die gratis dozen??

Ik heb hem geloof ik twee keer gehad, al kan ik me de bonnen niet herinneren :think:

dan had ik hem toch al wel vaker moeten hebben…? :think:

Bonnen verschillen echt per adres. Ik heb 1 keer pamperbonnen gehad en nu zitten die er nooit meer bij.

Helaas, want ik gebruik ze nog steeds en met beeb nummer 3 onderweg waren ze ook superhandig geweest.

Heb gister het boekje ook gehad en er staan eigenlijk allemaal dingen in die ik nooit gebruik.

ik heb het boekje geloof ik nog maar 1x gehad…

me buuf heeft em wel gekregen, ook zondr pampers!

hier lag ook ineens zo’n boekje???

en wanneer krijg je de babydoos van prenatal??? Die heb ik niet gehad nog…

De blije doos als je 6 maanden zwanger bent en de babydoos als de kleine 3 maanden is.

Dat boekje kreeg ik ook, maar heb het ongelezen bij het oud papier gesmeten!! :shock: :oops: :shock: :oops:

Ga straks even spitten…

Ik dacht dat ik ze kreeg omdat ik lid ben geweest van Kinderen en Groter Groeien? Zijn jullie daar ook lid van (geweest)?

Maar ik heb destijds ook de Blijde Dozen enzo gehad, dus misschien komen ze zo aan mijn adres. Op hun website kun je in ieder geval lezen dat hun doelgroep jonge gezinnen met kinderen is.

Volgens mij liggen die boekjes ook bij onze Super de Boer. Weet niet of de bonnen er dan ook bij zitten. Misschien staat er in hoe je je kan aanmelden. :think:

nee, je kunt je niet aanmelden

ik had dat juist op hun website opgezocht voor iemand (die ook nog buiten de doelgroep viel), je bent geselecteerd

Heb hem gisteren ook weer gehad. kwam mooi op tijd, wasmiddel is op.

Krijg em nu al een jaar of twee.

Er zaten deze keer geen pamperbonnen in bij mij en maar 1 proefmonstertje terwijl dat de andere keren wel meer is geweest/ Volgens mij is het aantal winkels dat je bonnen in kunt leveren ook minder geworden, kan dat alleen niet checken omdat andere boekje allang met oudpapier mee is

@hanneke wrote:

Dat boekje kreeg ik ook, maar heb het ongelezen bij het oud papier gesmeten!! :shock: :oops: :shock: :oops:

Ga straks even spitten…

Kende het verder ook niet en kreeg het vandaag en ligt dus nu ook onuitgepakt bij oud papier - haal het er wel weer uit.

Hier is al een topic over :wink:http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=57230