eigenwijze kleuter en boze mama

Ik was vanmiddag zo kwaad! Het kind kan er ook niks aan doen dat er iets aan mijn hormonen schommelt ;-), maar ze ging vanmiddag echt TE ver.

Ik haalde haar op bij de gastouder. Er moesten nog boodschappen gedaan worden en een kadootje worden gekocht voor een feestje.

Dus zei ik dat ze eerst moest gaan plassen voor ze de auto in ging.

Want in de supermarkt is het altijd koel en dan moet ze direct plassen etc.

Ze heeft net zo lang geweigerd tot ik er gek van werd. Ze moest niet en ze wilde niet. Even later zwaaide ze haar oppas uit en die vroeg aan haar of ze al geplast had. Ze zei van wel, maar daar geloofden wij beiden niets van, maar goed, ze is 5, ik ga niet meer controleren ofzo.

Eenmaal in de Bruna begint ze te wiebelen en te dansen en te draaien :evil: :evil:

Toen raakte ik al zo geïrriteerd, en na een paar minuten zijn we de winkel uit gegaan. Madam doet haar benen wijd en plast zo voor de winkel in haar broek!!

Ik was kwaaaaaaaaaaaaaaad op haar…

We zijn naar de auto gelopen, geen boodschappen meer gedaan, ook geen kadootje (want mama wist even niet meer zeker of ze morgen nog wel naar het feestje kon) en naar huis gegaan.

En dan heb je het er thuis over en dan krijg je alleen maar irritante eigenwijze antwoorden. En zo gaat het de hele week hier al. Niks aan.

Bleeeh.

Grrrrrr ik zie het al helemaal voor me.

Hier ook zo’n eigenwijze meid van 5 die ik af en toe wel eens achter het behang kan plakken. :roll:

whaaaaaaaaaaaaahahahahahah ik zie haar daar al staan voor de winkel

maarre jan heeft dat ook hoor

niet willen slapen, opmerkingen waar je half boos om word half om moet lachen, dwars, irri,…

maar zo zijn alle kids bij mij op het werk ook

ze kunnen niks hebben, en zooooooooo irri

lydia; ik zeg het je maar vast, volgende jaar gebeurt dit weer

elk jaar, die laatste 2 weken voor de zomervakantie, zijn kinderen gewoon op

en jij als ouder zal echt op je tandvlees moeten bijten om die tijd doorheen te komen

ik wens je sterkte en ik denk aan je

denk je ook aan mij ?

(voorbeeld van wat jan uitspookt;

om half 10 weer uit bed komen met een wazig verhaal.

en ipv weer op bed te gaan, wat ik hem gezegd had, ging ie de spiegel in de douche staan poetsen met een sponsje en schoonmaakmiddel :roll: )

Ojee, dat is echt niet leuk!

Niet dat ik haar gedrag goed wil praten hoor want dit soort acties zijn zwaar irritant. Maar… ik denk (en jij ook wel denk ik :wink: ) dat je kleine grote meis een beetje nerveus is. Het is einde schooljaar en er komt heel binnenkort ( in iedergaval voor ze weer naar school gaat) een beebje. en dat is natuurlijk best spannend allemaal. Dan is de combi van een moe en beetje nerveus meisje en een mama vol hormonen en waarschijnlijk ook een beetje nerveus niet helemaal leuk.

Misschein zijn de eigenwijze antwoorden wel bijna over als ze straks vrij is en even iets leuks met mams en of paps heeft gedaan :hug:

Hoewel het natuurlijk wel een kleuterpuber blijft. :mrgreen:

Want ik ben niet zwanger en krijg ook geen beebje een dezer weken maar Max :silenced: :wall: … kan er ook wat van :evil:

Ja, dat hadden we ook al bedacht.

Vorige week is ze meegeweest naar oma, in het ziekenhuis, dat was nogal heftig ook omdat ze weer mee naar huis ging terwijl ze nog niet beter was (oma dus :wink: ), deze week heeft ze drie (!) feestjes omdat die nog even voor de zomer gevierd moeten worden, ze gaat zaterdag afzwemmen, het is de laatste schoolweek, ze krijgt een broertje/zusje, allemaal veel te veel natuurlijk voor een klein kind.

Ik overzie het bijna niet eens :angel: laat staan zij.

Dus ik snap haar wel, maar het geduld heb ik niet hoor :wink:

EN Hedwich, dat van die spiegel: als ik 's avonds naar beneden ga, dan wordt er bijna altijd met water gespeeld. Ik zou de kraan bijna afsluiten hier.

hahah is ook een idee

alleen is de douche hier beneden en slaapt jan boven,…

nou ja nu dus niet

hij is nu beneden in ons bed beland; hij is moe, het onweert, regent keihard

en weet dat ze donderdag iets leuks gaan doen en op school blijven eten

net wat je zegt, het is allemaal gewoon even te veel

:shock: :o

:lol:

:silenced:

owwwwwwwww ik weet niet wat ik zou doen dan…

Wat een beppie hey Lydia ooooooooh écht pieste ze zo in haar broek :eh:

Wat een figuur 8)

Tja wat je zegt het is wel veel allemaal…

Ik merk nu nu het hier de eerste vakantieweek is dat Renzo echt even in moet komen…hij heeft de afgelopen 5 dagen al meer op zijn kamer gezeten dan het afgelopen jaar bij elkaar :roll:

Komt vast goed…ga ik van uit…en anders word het een gezellige vakantie :snooty:

Nu alles achter de rug is (excl. baby dan :wink: )is ze veel rustiger.

Sterker nog, ze is gewoon superlief. Zul je zien dat het vanmiddag ineens over is, maar ze vermaakt zich heel goed nu.

Geen gezeur, niet meer boos of eigenwijs, gewoon weer makkelijk zoals ik gewend was.

Hoewel we heel goed ruzie kunnen maken hoor, het is echt een dochter en ik ben echt een moeder denk ik.

En als papa erbij komt dan is hij de Grote Man he… Grr.

Maar verder is ze wel lief hoor :inlove:

al die drukte is ook weer weg he

fijn dat jullie weer uhm op gwone voet bezig zijn hahahaha

Ik snap je reactie helemaal hoor! Zou hier ook zo gegaan zijn! (dus niks hormonen, hahaha)

Ze kunnen soms zo…ja, hoe noem je het…irritant eigenwijs zijn!!!

Samila heeft de laatste tijd helemaal uitgevonden hoe ze brutaal moet zijn.

Echt irri!!