hier ook een kruidvat fan !!!
doet het heel goed hier op en ik moet zeggen dat het lekker smaakt …ik heb ff geproeft …veel lekkerder dan nutrilon …
ik heb hem niet geproeft weet inderdaad wel dat die van nutrilon vies smaakt daar heb je gelijk in hahaha
alleen gilt er nu eentje om der voeding
Ik vind het niet zo’n fijne voeding. Het lost niet goed op als je het water niet warm genoeg maakt. En Bas begint er van te spugen (oprispingen) Ik gebruik dus liever Friso. (nutrilon vond ik écht te duur, friso is stukje goedkoper en smaakt het meest naar bv, toen ik overstapte) Bij zijn vader krijgt hij wel kruidvat, maar daar is hij maar eventjes, dus dan trekt hij het wel. Maar bij mij gewoon Friso.
Ik hoorde (dus geen eigen wijsheden!) dat
- Nutrilon het beste is (ivm die stoffen die ze toevoegen die het immuunsysteem ondersteunen)
- Daarna Frisio
- Vervolgens Similac.
Deze persoon heeft nu Nutricia gewerkt en zei dat Similac Amerikaans is en erg vet. Ze houden daar van dikke abies, dus daar spelen ze op in. Nutrilon is het minst vet en Frisio zit er tussen.
Nogmaals, ik heb het gehoord (dus of het zo is?)
Zelf geen ik Nutrilon en ik ben erg tevreden!
ja maar nutrilon heeft een rechtzaak aangespannen tegen kruidvat omdat ze dezelfde vformule gebruikte …dus …
en de gggd heeft ze getest en die is ook tot de conclusie gekomen dat het bijna hetzelfde is
…
Hoi Wisje, als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van.
Als tweede wil ik je helemaal niets opdringen maar reageer omdat je zelf over borstvoeding begon en het op zich wel wilt proberen. Ik zou je willen adviseren om eens een kijkje te nemen op het borstvoedingsforum.
http://www.borstvoedingsforum.nl/index.php
(Hopelijk lukt mijn link want ik krijgt dat meestal niet voor elkaar )
Daar zitten een hele hoop meiden die veel ervaring hebben met de borstvoeding, ook vrijwilligers van de lactatiedienst enz. Je hoeft geen lid te worden om vragen te stellen, dat kan gewoon als gast. Maar je leert ook al heel veel door de problemen en antwoorden van andere te lezen. Zij weten op zo goed als alles wel raad, wellicht ook op jou ‘probleem’. Ze zijn vaak veeeel deskundiger dan bijv. het cb, ziekenhuispersoneel en kraamhulp. Ik heb er zelf ook heel veel aan gehad. Mijn eerste is ook groot gebracht met de fles omdat borstvoeding niet lukte. Met de tweede had ik het forum gevonden waardoor ik heel veel goede informatie heb verzamelt waardoor ik onze tweede 5 maanden bortsvoeding heb gegeven. Hopelijk kan je de tijd vinden om eens rond te neuzen op hun site.
Even voor de duidelijkheid: Ik ga wél proberen om BV te geven, natuurlijk!!!
Dat het met B’Elanna niet lukte kwam door de zware verdovingen die ik had gehad en het feit dat ik dik drie dagen niet had gegeten…
Dit kindje gaat zeker aangelegd worden en ik ga het zeker proberen, alleen ga ik er niet zolang mee door als de vorige keer. Dat leverde voor mij én voor B’Elanna teveel stress op.
Pas als het daarna niet lukt, gaan we over op flesvoeding…
(even tussendoor: leuke naam B’Elanna, ook een Trekkie? :inlove: )
Yep, in ieder geval mijn man… Maar ik ben degene die de naam heeft gekozen…
Tenminste, ik zei dat ik B’Elanna wel een mooie naam voor een meisje vond, terwijl ik toen nog niet eens zwanger was…
Het gezicht dat mijn man toen opzette, was zo mooi dat toen de naam al vast stond…
De naam voor dit kindje zal niet uit StarTrek zijn… Mijn man en dochter vinden Jadzia niks…
Hier ook alleen maar goede ervaringen met het eigen merk voeding