Kan je rond je eisprong last van je boobs krijgen. :think: :think:
denk het wel , ik krijg altijd last van mijn borstjes als ik ongesteld moet worden , hormonen , dus waarom zou het met zoiets niet kunnen :think:
na mijn eisprong waren ze altijd ineens heel gevoelig
Kan heel goed. Ik merk het altijd bij het geven van de borst tijdens de eisprong.
Liefs Moirah
Ja dat kan goed, ik had ook vaak last van pijnlijke borsten na mijn eisprong.
Hebben jullie dat dan tot aan je menstruatie?
Ik heb pcos, nog nooit spontaan 'n eisprong gehad, laat staan gevoeld, behalve na gebruik van puregon toen ik zwanger wilde worden. Ik heb al 'n tijd 'n koperspiraal en heb nu voor (ik denk) de 2e keer last van m’n borsten. Ik heb 't een paar maanden geleden ook gehad, toen 'n tijd niet en nu weer wel. Ik zou volgens m’n cyclus (die zo fake schijnt te zijn met 't spiraaltje, wat geen arts snapt overigens) afgelopen weekend m’n ei hebben gehad, sinds dinsdag gevoelige borsten.
Ik heb geen idee of de pcos nu verdwenen is, of minder is (als dat tenminste kan), maar 't zou wel leuk zijn als 't allemaal wat meer natuurlijk zou zijn!!!
groetjes,
kaatje
Blijft toch spannend, wie weet hoeven we dan deze keer niet de mmm in
Kaatjes wat leukkkk :inlove: zal duimen voor jullie
wie weet weer samen dezelfde maand uitgerekend
dat zou wel super leuk zijn :mrgreen:
Welke maand kies jij?
Toch niet wéér december? Dan vragen ze straks nog of je maar 1 maand per jaar vruchtbaar bent
ghihi…
Hier vergeten mn nuvaring in te brengen, dus heb deze maand een normale cyclus. En heb ook erg gevoelige boopies… zit morgen op dag 22.
Heb daar ook heel veel last van… Het (voorzichtig) aankleden is al pijnlijk…