Ehm.....layout PB's......

Weet ff niet goed hoe ik het noemen moet, maar sinds gister is de layout van mijn berichten raar…

Alles staat er namelijk ineens dubbel. Twee keer Inbox, twee keer outbox enz. (zie plaatje)

Nu heb ik daar geen last van hoor…maar vind het zo vreemd en ben nieuwsgierig hoe dat komt. Ik heb niet veranderd.

Was er gister en alles was nog gewoon en 2 seconde later ben ik er weer en sondsdien is het zo :think: :think:

Je zult wel ergens iets aangezet hebben (onbewust) denk ik mijn firefoxje toont het gewoon normaal. :wink:

Maar wat dan? Want ik heb echt niet anders dan normaal gedaan…(hmmm…of doe ik normaal al niet normaal :shifty: :shifty: )

Maargoed…heb je enig idee wat ik dan per ongeluk gedaan zou kunnen hebben??

Ik zou het zo niet durven zeggen. Ik gebruik FF alleen om te testen. Je kan natuurlijk even de aloude microsoft methode toepassen en even helemaal opnieuw opstarten. :mrgreen:

Nee, dat werkt niet…want het was gister al en de computer is allang een paar keer uit en aan geweest…

Nou ja, het is gewoon niet anders!!

Ik overleg morgen even met Wilfred die gebruikt wel Firefox :wink:

@ruud wrote:

Ik overleg morgen even met Wilfred die gebruikt wel Firefox :wink:

Oké!!! Thnx!!!

(en als ik dan niet reageer…ben ik misschien wel aan het bevallen!)

Ja zeg… wat is nou belngrijker? :think: :think:

@ruud wrote:

Ja zeg… wat is nou belngrijker? :think: :think:

Whahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Oké, dan zal ik tijdens mijn persweeën dit topic wel in de gaten houden!! Maar alleen deze dan hè!!

hmmm vooruit dan maar! :mrgreen:

Ruud, ik hou al de hele dag mijn weeën in, zodat ik het hier in de gaten kan houden… :wink:

Nog even doorbijten! :mrgreen:

Dan zal ik maar even snel reageren :slight_smile:

Op de plaats van de linker tekst hoort een plaatje te staan. Om een of andere reden toont hij het plaatje niet en dan verschijnt de ALT tekst.

Waarom het plaatje niet getoond wordt weet ik niet. Andere plaatjes zie ik wel staan op de screenshot en de plaatjes zijn wel gewoon aanwezig. Ik vermoed dat het een instelling is, ad-blocker of virusscanner of zo iets.

Zie je dit plaatje? :

Nee, dat plaatje zie ik niet…

(geweldig dat je zo snel langs komt :thumbup: )

Vreemd… Het moet toch aan jouw kant fout gaan op de een of andere manier. Beetje lastig uit te zoeken zo. Geen extensie geinstalleerd die iets met plaatjes doen. Add blokkers of zo? Gaat Internet Explorer wel goed?

Het gaat al jaaaaaaaaren goed met dezelfde instellingen!

Ik heb niets veranderd. Dus ik heb ook geen idee…en niet zo heel veel verstand wat dit betreft…

Ik heb ook niets geïnstalleerd…ga ff met explorer kijken!

Ja, met explorer zie ik het wel goed!!!

@wilfred wrote:

Dan zal ik maar even snel reageren :slight_smile:

Op de plaats van de linker tekst hoort een plaatje te staan. Om een of andere reden toont hij het plaatje niet en dan verschijnt de ALT tekst.

Waarom het plaatje niet getoond wordt weet ik niet. Andere plaatjes zie ik wel staan op de screenshot en de plaatjes zijn wel gewoon aanwezig. Ik vermoed dat het een instelling is, ad-blocker of virusscanner of zo iets.

Zie je dit plaatje? :

Als ik het plaatje wil bekijken via mijn rechtermuisknop krijg ik deze waarschuwing:

Bestand niet gevonden

Firefox kan het bestand op /templates/subSilver/images/msg_sentbox.gif niet vinden.

• Controleer de bestandsnaam op grote/kleine letters of andere typefouten.

• Controleer of het bestand verplaatst, hernoemd of verwijderd is.

Maar dan vraag ik me toch af waarom dit dan de enige afbeeldingen zijn van kok die ik niet kan zien…

Want bijvoorbeeld de tekentjes voor de titels van het forum (hoe je dat dan ook uitlegt :think: ) zie ik wel…

Deze dus…