eh... dit is toch gewoon een TSR? :S (5 mnd na einde BV)

Ik ben al geruime tijd (ca. 5 maanden) gestopt met de BV, maar de afgelopen dagen voel ik mijn borsten tintelen en prikkelen. Het gevoel van een echte TSR dus… er komt zelfs een druppel melk als ik lichte druk uitoefen… het is ook niet een reactie op Yvan of zo, ik zit gewoon te zitten en dan gebeurt het (zelfs op mijn werk en dat is echt niet inspirerend voor een TSR :mrgreen: ).



Hoe kan dat? Heeft iemand anders hier dat ook wel eens gehad? :think:



Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ik zwanger was, maar helaas zit ik in mijn menstruatieweek dus dattissutnie! Kan de menstruatie de oorzaak zijn?



groetjes, hazze

Lees even met je mee, hier hetzelfde probleem.

Begon afgelopen juli opeens, terwijl ik toen precies 1 jaar daarvoor gestopt was met afkolven. Naar de huisarts geweest, bloed laten prikken op van alles en nog wat, ook zwangerschap, er werd niets gevonden.



Toevallig afgelopen vrijdag weer ter sprake gebracht bij de huisarts, zij zou overleggen met een andere arts maar betwijfelde of die iets wist, alles wat het zou kunnen zijn was uitgesloten door het bloedonderzoek.



Omdat ik me stiekem toch wel een beetje ongerust maak, vooral ook omdat het regelmatig pijn doet, ben ik wel heel benieuwd wat dit nou is en waar het door komt.



Heb jij ook dat er verschillende druppeltjes tegelijk uitkomen? Echt als een TSR inderdaad? En ook dat het de ene keer echt melk is, terwijl het de andere keer wat doorzichtiger ‘water’ is?