Eftelingvraagje

Hoi hoi

Ook wij willen binnenkort naar de Efteling, maar we zitten te twijfelen of we onze eigen wandelwagen mee moeten nemen of dat we de wandelwagen zullen huren van de Efteling. Wat is het voor een wandelwagen die je kunt huren daar en heeft iemand misschien een fotootje?

:-*

Ik vind een eigen buggy een stuk handiger. Je kunt er nog wat tassen enzo onder plaatsen.

De karretjes die ze daar hebben zijn van die houten gevallen die je achter je aan kunt trekken. Heb er zo geen foto aan maar waarom zou je die huren als je zelf een buggy hebt?

Volgens mij is dat gewoon zo’n houten karretje. Een zitje bij de grond met een lange stang eraan om vooruit te trekken. Tenminste, dat hadden ze vroeger…misschien op de site te zien?

Bij de Efteling hebben ze nog steeds dezelfde karretjes.

Die kosten volgens mij 5 euro om te lenen en ze zijn niet eens handig.

Je hebt nl. geen bergruimte eronder, of een handgreep waar je een tas aan kunt hangen net als bij een buggy.

Ik weet niet hoeveel buggy’s je hebt 8)

Maar ik zou wel de oudste mee nemen…

Als hij dan gejat wordt dan is het niet zo erg :angel:

@Madre wrote:

Ik weet niet hoeveel buggy’s je hebt 8)

Maar ik zou wel de oudste mee nemen…

Als hij dan gejat wordt dan is het niet zo erg :angel:

Of gewoon een goedkoop fietsslot (zo’n spiraalding) kopen bij de wibra voor 2 euro. Er zijn vast lantaarnpalen of iets dergelijks waar je hem aan kunt vastknopen als je ergens in gaat.

Hoi hoi,

Gisteren naar de Efteling geweest. Wel zonder de kleine want die vonden wij nog te jong.

Maar de dingen die je daar kunt huren zijn als het ware een soort stoeltje (van ijzer) met een handvat eraan waar je aan moet trekken. Voor de rest inderdaad geen bergruimte en het lijkt me voor de kleine ook niet fijn, want het lijkt me best hard zitten op zo een ijzeren stoeltje.

Dus mijn mening. Gewoon eigen buggy meenemen!

Eigen kinderwagen meenemen!!

Ik maakte de quiny buzz ook vast met een slot,de goedkope buggy zet ik zo neer.

Ik neem ook altijd onze eigen kinderwagen mee en dan een fietsslot, je kan ze op veel plaatsen goed vast zetten.

Alleen baalde ik wel dat ze bij de drokmvlucht de balken bij de ingang weg hebben gehaald want daar kon je hem goed vast zetten.

Wij hebben ook altijd de buggy meegenomen, vrienden van ons hadden een dure dus die ging vast met een slot, die van ons maakte niks uit en zette we zo neer. Als we dit jaar gaan nemen we niks meer mee (alles is ook al verkocht), Anne loopt zo veel dat zo n ijzeren zitje voldoende is om eens te rusten, of een gewone zitplaats.

Ook ik heb eerder gewoon onze buggy meegenomen. Handig om wat spulletjes onderin te leggen, dat kan inderdaad niet met het karretje dat je daar kunt huren.

worden de buggy’s gejat :shock: moet niet gekker worden

@Karin1981 wrote:

worden de buggy’s gejat :shock: moet niet gekker worden

mijn gedachten… je buggy op slot zetten… 't word steeds gekker :snooty:

yep wij zetten em ook op slot… dus eigen buggy mee… :thumbup:

Ik ben gisteren geweest en ik zet mijn dure mustaers niet op slot hoor… Veel te omslachtig…

Er hangt bij mij ook altijd een tas aan vol met eten en drinken, luiers doekjes en schone kleren voor Veron…

grts patricia

Afgelopen zondag in Plopsaland geweest en ook daar de buggy gewoon geparkeerd bij de attracties met tassen en jassen. Niks aan de hand (uiteraard niet de tassen met geld, paspoorten e.d.)

hmm van kennissen van ons is de bugaboo eens gejat (een jaar of 3 geleden)… ik koop een hangslot hoor als wij met kleine P naar een pretpark gaan.

wij gaan iedere week naar de efteling,nog nooit buggy gejat…

Maar omdat we nu net een nieuwe hebben toch maar een slot eromheen gedaan.

Maar neem wel een buggy mee, is vele malen prettiger als die karretjes daar…

veel plezier…

Ik heb ook altijd een slot mee. Er zijn wel vaker plekken waar je even de wagen moet laten staan en ik neem liever geen risico. Ook al is het een oude of goedkope. Als hij weg is zit je toch met een probleem. Je mag hier bij het CB ook geen wagen mee naar binnen nemen dus zet ik hem ook vast. En bij de grote wagen haalde ik vaak 1 wiel eraf.

@babylover wrote:

Ik ben gisteren geweest en ik zet mijn dure mustaers niet op slot hoor… Veel te omslachtig…

Er hangt bij mij ook altijd een tas aan vol met eten en drinken, luiers doekjes en schone kleren voor Veron…

grts patricia

Hier ook: altijd gewoon de buggy mee. Jassen, luiers en doekjes achterin als wij in de attractie gaan. Geen probleem, ook al zetten wij de buggy niet op slot.