Efteling

Weet niet of het hier juist staat maar heb even een vraagje.



Maandag zijn de kids vrij en willen we wat leuks gaan. Eén van de opties is de Efteling. Maar…we hebben een hond en geen oppas die dag. Nou zag ik dat ze bij de Efteling een kennel hebben. Iemand ervaring hiermee?



Liefs,

Edanjelan

dat kennel is er inderdaad, en is gratis, maar… je moet zelf wel je hond komen uitlaten, en eventueel eten gaan geven… Tis natuurlijk wel een optie… zeker als hij geen hele dag alleen kan blijven en je toch naar de efteling wil…

Hey!



Wij hebben onze hond daar gebracht op eerste kerstdag. Je moet inderdaad zelf z’n bak en eten meenemen en z’n hondenmat. Verder moet je hem zelf uitlaten. Er is een hondentoilet naast de kennel en als je een paar 100 meter loopt is er een bos waar hij ook even los kan rennen.

Zorg wel dat je op tijd bent, want vol is vol en je kunt niet reserveren. Een volle kennel maken ze trouwens niet vaak mee.



Ik vond het een prima oplossing en heb geen klachten over de kennel!



Veel plezier bij de efteling

thanks voor de snelle antwoorden.

Ik heb de Efteling zelf ook nog even gemaild, even gevraagd of de hokken wel groot genoeg zijn (wij hebben namelijk een groot formaat hond…dus zij moet haar benen wel even kunnen strekken…)

Ze hebben ook grote hokken. Wij hebben een labrador, maar naast hem zat een Berner senner en die kon zijn benen ook nog strekken.

We zijn gisteren naar de Efteling geweest en inderdaad een prima oplossing die hondenkennels.

Ruim genoeg en gewoon in een binnenruimte.

Dat zouden meer pretparken moeten hebben!

Goh weer wat ontdekt, nooit geweten dat ze dat hadden.



Wel een goeie service.



Zal het onthouden, voor mijn ouders die hebben namelijk ook een hond en een dagje Efteling is toch te lang om alleen thuis te laten.

Wij willen namelijk met hun naar de Winter Efteling.