Hallo,
We willen eigenlijk een x naar de Efteling maar het is zo ontzettend duur :? Heeft er hier iemand mischien kortingsbonnen of entreekaarten zoals die van de AH die ik kan overnemen(tegen betaling).
Esmie
waneer heb je ze nodig ?
Volgende week heb ik ze nodig.
@esmie wrote:
Volgende week heb ik ze nodig.
ahh ik heb dan op dit moment 10,- kortingsbonnetje voor je.
als je het wil
even googlen op korting efteling, dan krijg je ook nog wat te zien.
Entreekaarten mogen op het forum niet tegen betaling worden aangeboden, gratis mag wel.
Groeten,
Jippie, namens het beheer
@Jippie wrote:
Entreekaarten mogen op het forum niet tegen betaling worden aangeboden, gratis mag wel.
Groeten,
Jippie, namens het beheer
weet ik de mijne mag ze ook gratis hebben :-*
t, is een kortingskaart van 10,-
Hij is voor jou hoor esmie
:dance: dankje
heb er ook nog 2 liggen, tien euro korting dus, denk dat je mar één kaartje met die bon mag kopen, dus dan heb je er meerdere nodig
heb er ook nog 2 liggen, tien euro korting dus, denk dat je mar één kaartje met die bon mag kopen, dus dan heb je er meerdere nodig
Ik had ze vandaag moeten hebben maandag gaan we namelijk weg voor een midweek en dan zouden de naar de efteling gaan.
Denk ook dat de post vertraging heeft want ik heb de bon van duimelijntje ook nog niet :? En via mp had ik ook 2 en die heb ik ook nog niet. Erg jammer!
@esmie wrote:
Ik had ze vandaag moeten hebben maandag gaan we namelijk weg voor een midweek en dan zouden de naar de efteling gaan.
Denk ook dat de post vertraging heeft want ik heb de bon van duimelijntje ook nog niet :? En via mp had ik ook 2 en die heb ik ook nog niet. Erg jammer!
Ik heb ze al verstuurd,ze werken met minder waarschijnlijk ligt het probleem daar…zo zonde nu heb je er dus niets meer aan? :?
waar ga je heen?
Kunnen die nog wel ingewisseld worden? :think: Of zijn ze weer te verkrijgen bij de AH na bepaalde bedrag boodschappen doen?!
We gaan naar Droomgaard.
Duimelijntje helaas hebben wij er niks meer aan maar mijn broer gaat over 3 week heen mischien dat hij hem dan wil.
Esmie ik woon valkbij Groningen en heb ook twee kaarten voor 10 euro korting (per 4 personen) heb je daar nog wat aan? PB me anders maar!