Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Vandaar dat ik me “efkes doe veurstelle”. Ik zelf heet Anke, mijn geweldige lieve kleine meisje heet Zoë en haar papa (mijn man dus…) heet Jos. Wij wonen met zijn drietjes in Beek en Donk (brabant).
Jos en ik houden erg van motor rijden, en voor ons meisje is Jos nu een zijspan aan het bouwen zodat ze straks lekker met papa en mama mee met de motor op pad kan (pas als ze een helm op kan natuurlijk). Zo hopen we natuurlijk dat Zoë straks net zo veel van motor rijden gaat houden als wij!
Goed, verder zou ik zo niet weten wat ik moet schrijven, dus laat ik het hier maar even bij,
groetjes Anke
::welkom ::
Welkom en veel lees en schrijfplezier
Welkom en heel veel plezier hier!
sjonge jonge, dat gaat snel die reacties, voel me al helemaal welkom!!!
:thumbup: :mrgreen:
hoi welkom en veel lees en schrijfplezier.
liefs bianca
Welkom en veel forumplezier
welkom en veel plezier hier
Welkom Anke, veel lees en schrijfplezier hier
Welkom en veel lees en schrijfplezier!!!
Welkom en veel forumplezier hier!
welkom hier en veel lees en schrijfplezier gewenst!
WELKOM!
Welkom en veel kletsplezier hier!
Welkom!!
Leuk joh, al die reacties.
Heel het forum is trouwens leuk (en handig). Heb al heel veel zitten lezen, en er ook wel wat tips uit gehaald. Vooral tips over drinken!! Die van ons weigert te drinken uit een gewone beker (3 slokjes, en dan nog weer gewoon er uit laten lopen :wall: ). Gelukkig wil ze wel diksap uit een tuitbeker, maar verder lust ze niet veel. Heb over dat onderwerp dus wel wat tips kunnen vinden hier op het forum.
Thanx Mums!!
Liefs Anke
ps. Ploeffie, leuk joh, ook een Zoë. Tuurlijk weet ik dat het geen super originele naam is, maar toch altijd leuk om meer Zoë´s tegen te komen!! :thumbup:
WELKOM