Effe voorstellen

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Patricia, ben 30 jaar oud en getrouwd met Tim die bijna 29 jaar is. We hebben nog geen kinderen, wel 2 schatten van katten.

Mijn man is al een tijdje aan het idee van vader worden aan het wennen en ik ga hem nu toch iets meer onder druk zetten want ik merk dat ik het er erg moeilijk mee heb als hij nog langer blijft nadenken. In de gespreken die we hebben geeft hij wel toe dat er geen reden meer is om niet te wachten maar het verlossende “JA we gaan stoppen met de pil” krijgt hij nog niet uit zijn mond.

Ik zelf kan op dit moment echt alleen nog maar denken aan kinderen, in alles wat ik zie en doe zie ik kinderdingetjes de hele dag door.

Elke keer als hij me welterusten kust hoop ik dat het verlossende woord eruit komt. Ik wordt er zelf een beetje ziek van dat ik zo’n sterke drang naar kinderen heb.

Hebben jullie dit ook zo sterk gehad??

Wil je nog meer weten dan geef je maar een gil.

Groetjes

Patricia

Hoi Patricia, welkom op het forum!

Ik herken het wel een beetje hoor. Ik had het vooral bij een 2de kindje. Ik wilde al heel snel weer maar hub liet even op zich wachten. Geduld is een schone zaak want inmiddels zijn we zo ver!

Ik wens je veel plezier hier!

Hoi Patricia,

Ik herken het ook wel een beetje. We hadden bij de 2e besloten om in juli met de pil te stoppen (van mij mocht het al veel eerder) en in mei zei hij ineens, ach joh, gooi die strip maar in de prullenbak.

En nu bijna een jaar verder zijn we bijna 9 weken zwanger :dance: :dance:

Veel lees en schrijfplezier en ik hoop dat het verlossende zinnetje niet lang meer op zich laat wachten.

Hallo,

welkom

En veel forum plezier :smiley:

Ik heb je al welkom geheten bij de meistoppers, maar bij deze hier ook nog eens van harte welkom

Welkom en veel plezier.

Welkom en veel plezier…

Bedankt voor het welkom heetten en goed om te lezen dat ik niet de enigste ben die zo doet.

Nu nog even mijn weg vinden op dit grote forum.

Groetjes

Patricia

welkom en veel forumplezier

Welkom en veel forum plezier

welkom en veel plezier hier