Effe huilen

Klotedag!



Tussen 7 en 8 uur vanmorgen hebben ze mn snorfiets van mn plaats gestolen!

Toen ik Bailey (onze nieuwe pup) liet plassen stond hij er nog en een uur naderhand was ie gewoon weg!



Zo brutaal!



Ik had deze snorfiets pas vanaf mei, gekregen via bijzondere bijstand ivm astma en verre afstand die ik moest voor mn werk iedere dag.



Het stoeltje van Luuk lag op de grond, dat hadden ze eraf gesloopt.

Die baalde dat we vanmorgen te voet moesten met de buggy naar het kdv.

Ik heb zo’n hoofdpijn.

Ben helemaal van mn stuk… :cry: :cry:



Heb net digitaal aangifte gedaan want ik stond op een buro waar ze niets voor mij konden doen, omdat het alleen administratie was. Vanmorgen toen ik de politie belde hebben ze me dus verkeerde info gegeven, dat ik maar naar het dichtstbijzijnde buro moest gaan.



Straks ook gelijk maar de verzekering bellen, pffff ik kon niet eens gaan werken. Ik heb geen vervoer. :eh:

Jeetje wat brutaal zeg.



Wat erg voor je meid. :hug:

Jeetje wat ontzettend kl*te :twisted: :thumbdown:

wat een enorme rot streek zeg.

Bale zeg! Er zijn altijd mensen die het verschil tussen mijn en dijn niet weten :evil:

Erg he, dat mensen aan spullen komen die niet van hun zijn. Heb ik zo’n hekel aan…Hoop dat hij snel gevonden wordt voor je…



Maar eh, hoezo kon je niet werken?

Rijden er geen bussen waar jij woont???

gadverdorie meissie… dat ze vna je plaats afblijven… had je je poort niet op slot dan?



Hoop dat je met je aangifte en verzekeringsaangifte bij de B.B. een nieuwe kan gaan halen…

:hug: :hug: wat brutaaaaaal :twisted:

Aaaah gatverdegatverdegatverdamme, wat en )(!@_!(@)#@^# streek zeg… Ik hoop dat je er uit komt met de verzekering enzo en dat je hem vergoed krijgt… Dikke knuffel maar voor jou hoor!

Jeetje wat een ellende. Waarom blijven mensen niet met hun fikken van andermans spullen af. :twisted: Sterkte ermee. Kan je nog iets met je verzekering?

@Marlous wrote:

Erg he, dat mensen aan spullen komen die niet van hun zijn. Heb ik zo’n hekel aan…Hoop dat hij snel gevonden wordt voor je…



Maar eh, hoezo kon je niet werken?

Rijden er geen bussen waar jij woont???




Jawel maar eer ik eerst mn zoontje heb weggebracht en dan es aan de andere kant van de stad ben aangekomen zit mn werktijd er onderhand al op!

Maakt ook niet uit, ik begin per maandag voor een andere baas dus das een lichtpuntje op deze dag.



Ik was geloof ik alleen maar WA verzekerd dus eennieuwe zal ik er niet mee krijgen.

Maar er word aan gewerkt.

@Rooike wrote:

@Marlous wrote:
Erg he, dat mensen aan spullen komen die niet van hun zijn. Heb ik zo’n hekel aan…Hoop dat hij snel gevonden wordt voor je…



Maar eh, hoezo kon je niet werken?

Rijden er geen bussen waar jij woont???




Jawel maar eer ik eerst mn zoontje heb weggebracht en dan es aan de andere kant van de stad ben aangekomen zit mn werktijd er onderhand al op!

Maakt ook niet uit, ik begin per maandag voor een andere baas dus das een lichtpuntje op deze dag.



Ik was geloof ik alleen maar WA verzekerd dus eennieuwe zal ik er niet mee krijgen.

Maar er word aan gewerkt.




Maar ik vraag mij dan af, als je zoiets via de bijzondere bijstand hebt gekregen zit er dan sowieso niet iets van een verzekering op?



Of is dat een soort kadootje van hun en moet je zelf de rest regelen?



Ik heb geen idee hoe dat werkt hoor…

balen meid, dat zulke onverlaten niet gewoon met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven :evil: .

Echt balen!

oh hier kanje zo boos om worden :x :x :x



getzie… Ik snap die mensen neit hoor… Het is toch enit van jouw. Blijf er dan vanaf …



celes

Wat een rotstreek! Hopelijk kun je snel een andere krijgen.

wat een kutstreek zeg…

hoop dat je aangifte wat oplevert… en dat ze de daders snel hebben

Stelletje flikkers :evil: Ik kan hier zooo slecht tegen he !! Hebben zij voor die spullen gewerkt ? Hebben zij het betaald en hebben ze het net zo nodig als jij ?

Blijf met je %^&%^&$^( van andermans spullen af, het is niet van jou !!!



:hug:

@Marlous wrote:

@Rooike wrote:
@Marlous wrote:
Erg he, dat mensen aan spullen komen die niet van hun zijn. Heb ik zo’n hekel aan…Hoop dat hij snel gevonden wordt voor je…



Maar eh, hoezo kon je niet werken?

Rijden er geen bussen waar jij woont???




Jawel maar eer ik eerst mn zoontje heb weggebracht en dan es aan de andere kant van de stad ben aangekomen zit mn werktijd er onderhand al op!

Maakt ook niet uit, ik begin per maandag voor een andere baas dus das een lichtpuntje op deze dag.



Ik was geloof ik alleen maar WA verzekerd dus eennieuwe zal ik er niet mee krijgen.

Maar er word aan gewerkt.




Maar ik vraag mij dan af, als je zoiets via de bijzondere bijstand hebt gekregen zit er dan sowieso niet iets van een verzekering op?



Of is dat een soort kadootje van hun en moet je zelf de rest regelen?



Ik heb geen idee hoe dat werkt hoor…






Het was een kado ja inclusief verzekering, maar daar zijn we mee bezig dat gaat helaas niet allemaal in 1 dag.

Belachelijk! Echt, laat ze van andermans spullen afblijven. Niet alleen dat je hem mist, maar moet je kijken wat een gedoe je er van hebt en wat een energie het je kost.

Idioten…

@Rooike wrote:

@Marlous wrote:
@Rooike wrote:
@Marlous wrote:
Erg he, dat mensen aan spullen komen die niet van hun zijn. Heb ik zo’n hekel aan…Hoop dat hij snel gevonden wordt voor je…



Maar eh, hoezo kon je niet werken?

Rijden er geen bussen waar jij woont???




Jawel maar eer ik eerst mn zoontje heb weggebracht en dan es aan de andere kant van de stad ben aangekomen zit mn werktijd er onderhand al op!

Maakt ook niet uit, ik begin per maandag voor een andere baas dus das een lichtpuntje op deze dag.



Ik was geloof ik alleen maar WA verzekerd dus eennieuwe zal ik er niet mee krijgen.

Maar er word aan gewerkt.




Maar ik vraag mij dan af, als je zoiets via de bijzondere bijstand hebt gekregen zit er dan sowieso niet iets van een verzekering op?



Of is dat een soort kadootje van hun en moet je zelf de rest regelen?



Ik heb geen idee hoe dat werkt hoor…






Het was een kado ja inclusief verzekering, maar daar zijn we mee bezig dat gaat helaas niet allemaal in 1 dag.




ooooh dat is wel fijn…Hoop dat alles goed lukt dan…