En daarom gaan wij een andere (MET blad) aanschaffen voor baby nr. 2
Wij hebben ook de triptrap voor binnen en ikea voor buiten, maar zetten ze zo dicht tegen de tafel dat dat je blad is. Als ze met haar eten ‘speelt’ en het op de grond gooit is dat altijd alleen aan de zijkant en daarmee ondervang jehet niet door een blad te kopen. Die zijn aan de zijkant altijd maar zo klein dat ze het alsnog ernaast gooit :lol:
En de ikea stoel buiten hebben we helemaal aan de achterkant van de tafel gezet zodat we niet over die $%^@#$% poten struikelen :lol:
eerste hapjes gaf ikin de wipstoel, en daarna is hij in de stokke stoel gegaan.
Werkte hier prima!
Maar goed, jou wipstoel kan niet in een redelijke zitstand dus… dan is het lastig, maar zou ook zo geen tip weten, in een kinderstoel zou ik voor de 6-7 maanden nog niet doen iig.
En daarom gaan wij een andere (MET blad) aanschaffen voor baby nr. 2
Dat vond ik juist handig, een stoel zonder blad. Ikheb er 1 met en 1 zonder, maar die zonder blad kan ik onder te tafel schuiven zodat mijn dochter gewoon met mij mee at aan tafel en niet eerst nog eens een halve meter er vanaf zat. Wel zo gezellig…
Het blad voor de ikea stoel is toch als ik t goed heb ook los te koop voor € 3 euro…
Dus dan is het een kwestie van een blad kopen :mrgreen:
Wij hebben zo een houten eetstoeltje, waarvan je het later ook als stoel en tafel kan grbuiken, maar zelf vind ik t een vervelend ding, als ze wat groter is is dat leuk ja, maar aan tafel eten is niks, vooral niet omdat ze dan zo ver weg staat door t blad.
Ik wil me zo een van de ikea aanschaffen, veel fijner lijkt me…
Nouja we gaan voorlopig de hapjes maar op schoot eten denk ik als ik eraan begin… hij is vandaag begonnen aan mijn neus dus denk dat hij er wel zin in heeft :lol:, wat anders dan die fles!
Wij hebben een tiamo kinderstoel voor Stijn! Echt een ideaal ding!
Nu Stijn ouder is hebben we het blad er af en ik denk dat ik het tuigje ook maar er af haal. Stijn was een kereltje met haast en kon met zes maanden al makkelijk een kwartier recht op een kleed op de grond zitten en hier dus prima in. De verkleiner die we er bij kochten kan in de wasmachine maar die is allang niet meer in gebruik.
Deze stoel zet ik als die erg vies is ook buiten. Emmer water met zout, houten borstel en ik sop hem helemaal schoon. Daarna afdrogen, in de zon verder laten drogen en naar binnen. Ik wou dat ik hem bij de oudste twee ook had gehad. Toen hadden we een die je ook als tafel en stoel kan gebruiken, wat we echt nooit deden.