En nog een topic :mrgreen: .
Mijn idee: als J hapjes gaat eten doe ik hem zo’n mooi schort om (ala knutselen op de kleuterschool, zo’n omgekeerd overhemd idee maar dan van waterdicht materiaal), dan mag ie kliederen wat ie wil (nouja, niet overdrijven natuurlijk :shifty: ) en is ie na afloop nog schoon en is de boel voor mij makkelijk poetsbaar.
Nou heb ik altijd mooie ideeën maar zijn er mensen die zo’n ding ook echt gebruiken en er tevreden over zijn? Of klinkt het ideaal en in de praktijk valt het tegen? Heb ze met knutselen met kinderen altijd wel gebruikt, maar die waren wel wat zelfstandiger natuurlijk, en plukten ook niet aan alles wat niet de bedoeling is.
geef ik hier ook nog maar even antwoord op :lol:
hier bijna geen slabbers gebruikt ga meestal na goedkope winkel wibra of zeeman en koop daar een vestje die wordt aan gedaan en gebruikt als slabber is die vies hup in de was en hoe die er uit gaan zien maakt me niet heel veel uit als de kleding maar netjes en schoon blijft :oops:
Dat is nog eens een goed idee :thumbup:
Ik zat me hier ook al af te vragen wat voor schortje of slabber ik kon kopen om de kleding een beetje netjes te houden. Een slabber met mouwen leek me wel een goed idee, maar die kan ik nergens vinden. (en ik weet dat ze er zijn, maar waar was dat ook al weer :think: )
Zo’n kliederschortje is misschien ook wel handig, maar voor mijn meisje vééls te groot!!!
Voor mijn zoon kocht ik destijds van die plastieke slabbers bij HTX, maar die wachtte netjes op zijn hapjes en greep/sloeg niet naar de lepel, wat mijn dochter dus wel doet :?
Ze hebben ze gewoon bij de prenatal :thumbup:
Ikea. Ik koop dan de variant voor het verven enzo, die zijn heel lang en groot, zo blijven ook de broekjes etc schoon.
wij hebben hier een silly billy geloof dat zo heet ideale slabbe is zo weer schoon even onder de kraan en schoon zo nu en dan doen we ook even in de wasmachine is hij echt goed schoon. Is dus een slabbe met lange mouwen
Ik gebruik hier het verf en kliederschort van de ikea :thumbup:
Hartstikke handig. Op het vakje na dan, daar vind ik altijd wel wat etensresten in terug :mrgreen: Maar klaar met eten, schort onder de kraan en schoon is hij weer.
wibra heeft nu badstoffen :thumbup:
en de IKEA heeft idd de plastieke ( maar die houden niet echt het natte tegen… doe er wel altijd een slab onder)