Eesrte rapport voortgezet onderwijs.

Afgelopen vrijdag was t dan zo ver, Savannah had haar eerste rapport gekregen, dit had ze natuurlijk voor ons verzwegen omdat ze bang was dat we het slecht zouden vinden,



Nu hadden Jessy en ik er al rekening mee gehouden dat t geen mooi rapport zou zijn, omdat ze de eerste 5 weken van t schooljaar heel veel ziek is geweest. En zelfs 3 weken thuis is geweest omdat ze een goedaardige tumor bij haar ontdekt hadden die dus verwijderd moest worden.



Voor nederlandse taal had ze een O van onvoldoende :shock:

duitse taal 2

engelse taal 9,5 :thumbup:

wiskunde de G van goed :thumbup:

muziek 7 :thumbup:

beeldende vorming 4 (ze heeft dus de drie belangrijke opdrachteb gemist en daardoor een laag punt, terwijl ze heel goed kan tekenen.



lichamelijke opvoeding een T van twijfelachtig. ( na de operatie heeft ze een tijd niet mee mogen gymen omdat haar inwendige hechtingen moesten helen.



levenesbeschouwing een 6

geschiedenis aardrijkskunde 7

biologie verzorging een 8,3





MOet zeggen dat t me behoorlijk mee viel, we hadden gedacht dat t veel slechter zou zijn.



Duist snapt ze helmaal niet, de lerares praat de hele les duits en savannh snapt niet wat ze bedoelt, dat vind ik wel jammer.



Wat nederlands betreft dat snap ik niet, we zijn zelf uit limburg, maar Savannah praat en schrijft alleen nederlands :think:



Zo wou ik effe kwijt :mrgreen:

Wat sneu dat ze zo’n moeilijke start heeft gehad in het begin van het schooljaar. Is ze nu weer helemaal hersteld.

Gezien de omstandigheden een harstikke goed rapport. Voor duits heeft ze duidelijk nu wat extra begeleding nodig.

Hier komt het rapport pas eind volgende week. Maar alle punten moeten ze in hun planner opschrijven dus ik kan zo berekenen wat ze gemiddeld staan voor alle vakken. Geen verrassingen dus bij het rapport.

Ze is nu gelukkig van alles hersteld, we hebben zo in angst gezeten, maar gelukkig was het dus niks. Het was een goedaardige bloedvat tumor, die ook nog eens heel zeldzaam was volgens de gyneacoloog. Zij had de tumor in haar vagina zitten vlak onder de baarmoeder mond. Als ie op de baarmoedermond had gezteen hadden ze daar een stuk van moeten wegsnijden, en zou ze later misschien moeite krijgen met eventuele zwangerschappen.



Gelukkig is nu alles goed.

Ik vind het raar dat ze een T op gym heeft als ze vanwege doktersadvies niet mocht sporten. Ze is vast wel aanwezig geweest in de gymlessen, aan de zijkant ofzo?



Het is haar eerste rapport van de brugklas? (of hoe heet dat nu…)

Ik zou met de leerkrachten van NL en Duits overleggen of het nodig is om bijlessen te volgen oid. Beter nu direct goed daarmee beginnen dan dat aan het eind van het jaar het niet meer in te halen valt door een te grote achterstand.



Voor de rest vind ik het een prachtig rapport hoor. Gefeliciteerd! :thumbup:

Tamara, ik denk gezien de omstandigheden dat ze het best nog wel kan inlopen hoor! Misschien wat extra lessen voor Duits? En thuis veel oefenen met de CD’s die ze heeft of via internet.