vandaag was het mijn eerste werkdag in mijn nieuwe baan
veel indrukken enzo
maar het was leuk enzo hoor
ik heb nu wel hoofdpijn van al het onthouden en meekijken
Zo’n eerste dag is altijd zo, je wilt alles zien en horen en weten en begrijpen en de mensen leren kennen, pffff… Daar krijg je wel hoofdpijn van.
Wel een leuke dag gehad, wil je wel weer terug ;-)?
Hee wat leuk Heleen dat je een nieuwe baan hebt!
Druk he z’on eerste dag…je doet zoveel verschillende indrukken op, ontmoet nieuwe collega’s…‘moet’ overal aan denken…pff…logisch dat je hoofdpijn krijgt hoor!
(wat voor werk doe je, als ik zo brutaal mag zijn? )
Ga lekker op de bank relaxen!
Fijne avond en hopelijk trekt de hoofdpijn weg… :-*
:thumbup: Leuk Heleen!
Ben ook wel benieuwd naar wat voor werk je dan doet?
Lekker relaxen vanaaf en hopen dat je dan weer van je hoofdpijn af bent
ik werk bij een meld en zorgcentrale van een thuiszorginstelling, heel leuk
ze hebben er ook diensten voor de kraamzorg mensen inschrijven en als mensen kraamzorg nodig hebben tijdens of na dit regelen
Spannend hoor…Fijn dat het leuk was… :thumbup:
dankje
Hee dat is interessant!
Ik hoop dat je nieuwe baan heel goed bevalt en vooral ook dat je leuke collega’s hebt
He wat leuk dat je een nieuwe baan hebt! Ja, zo’n eerste dag is altijd zwaar, al die indrukken! Ik ben 3 weken terug begonnen in m’n nieuwe baan en ik was ook zo moe de eerste weken, begin er nu aardig in te komen dus dat komt allemaal vanzelf goed hoor!
Veel succes en plezier in je job! :thumbup:
Ja dat is altijd heftig zo’n eerste dag!
Maar :thumbup: dat je het leuk vond.
heeee meissie
dat was spannend je eerste dag
maar zo te lezen, beveil je het je wel
lekker dat het je zo bevalt…
de eerste week is altijd zo wennen he…word je turuluurs van alle info die je krijgt…
maar wel een leuke baan lijkt mij… :thumbup:
pfff ik ben nu zo moe, hahaha
ik heb vandaag een aantal keren zelf de telefoon al aangenomen, toch best lastig, het is vooral veel doorverbinden op de dienst waar ik nu voor wordt ingewerkt, namen onthouden voor wie belt die? eerste gesprek terugnemen en doorschakelen…
ik drukte een mw per ongeluk al weg, verbinding verbroken, toen ik wilde doorschakelen…
oeps ,…
maar dat leert vast wel snel