Ik zit een beetje in dubio.
Mijn dochter is 30 maart jarig en we vieren dat zondag de 27e. Ze wordt dan 2.
Nu heeft mijn zoontje gisteren zijn eerste uitnodiging gehad voor een kinderfeestje en nog wel een discofeestje. Hij was door het dolle heen (hij is een fervent danser ;)). Maar dit feestje is op de 27e, vanaf half 2.
Tis eigenlijk meer een gewetensvraag, maar toch…Moet ik hem thuis houden omdat het zo “hoort” of zal ik hem naar dat feestje laten gaan. Wat zouden jullie doen?
Eerste feestje, dansfanaat, ik zou hem laten gaan. 2 jaar is nog best jong, denk niet dat ze het zo door zal hebben dat d’r broer er niet is. En je kan 's ochtends natuurlijk kado’s met het gezin doen (doen wij iig) en dan 's middags de visite, dan mist je oudste ook niets.
Naar het feestje laten gaan.
:thumbup:
Op mijn verjaardag had mijn zoon ook een feestje en ik heb hem ook gewoon laten gaan. :inlove:
lekker laten gaan hoor !
zon feestje mag je natuurlijk niet missen! :thumbup:
en ja 2 jaar dat beseffen ze toch even niet toch…
Naar het feestje laten gaan. De eerste paar jaar is een verjaardag meer voor de familie dan voor het kind en jullie kunnen het ook 'sochtends vieren. Bovendien slaapt de jongste wsl. om half 2.
idd lekker laten gaan. Feestje van je dochter beslaat wslk ook wat meer dan die paar uurtjes dat het kinderfeestje van je zoon duurt, dus dan krijgt ie er toch nog iets van mee.
Spannend hoor zo’n eerste kinderfeestje. Ik kan me helemaal voorstellen dat hij daar zin in heeft. Ik zou hem ook laten gaan en het feestje van je dochter erom heen plannen.
Dat kinderfeestje ook op zondag gehouden, dat had ik niet gedacht.
Naar het discofeestje laten gaan! :dance:
30 maart is trouwens echt een prachtige dag om jarig te zijn!
Ik zou hem naar het feestje laten gaan, helemaal omdat hij er zelf ook zo naar uit kijkt. S morgens is hij toch gewoon thuis.
Ik zeg ook laten gaan! Hoe lang kan zo’n feestje duren?
Ik neem aan dat peuter van 2 in de middag toch slaapt. Dan krijgt hij de ochtend en na-middag toch wel mee.
Als het erg lang duurt het feestje,dan kan je altijd afspreken dat hij eerder opgehaald gaat worden.
Kun je de verjaardag misschien doen als hij er nog is of weer is?
Ik zou hem denk ik ook laten gaan maar als het gevierd wordt als hij er niet is wel duidelijk amekn dat hij dat dan dus mist. Oma e.d. komen natuurllijk ook en onze kids vinden dat ook altijd erg leuk.
Ah, gelukkig…dan ben ik niet zo wereldvreemd als ik dacht :mrgreen:
De verjaardag van z’n zusje is de hele dag in principe. Opa’s en oma’s komen altijd sochtends en inmiddels weten de meesten dat Nick na half 2 weg is. Iedereen vond het juist super voor 'm. Dus hij gaat lekker swingen! :thumbup:
Extra leuk: het meisje dat hem z’n eerste uitnodiging heeft gegeven, heeft 'm gisteren gekust :inlove: :lol:. Dus niet gaan is eigenlijk geen otpie ;).
Bedankt voor jullie reacties!
@nannietje wrote:
Ah, gelukkig…dan ben ik niet zo wereldvreemd als ik dacht :mrgreen:
De verjaardag van z’n zusje is de hele dag in principe. Opa’s en oma’s komen altijd sochtends en inmiddels weten de meesten dat Nick na half 2 weg is. Iedereen vond het juist super voor 'm. Dus hij gaat lekker swingen! :thumbup:
Extra leuk: het meisje dat hem z’n eerste uitnodiging heeft gegeven, heeft 'm gisteren gekust :inlove: :lol:. Dus niet gaan is eigenlijk geen otpie ;).
Bedankt voor jullie reacties!
Nee tuurlijk dat kan nou echt niet meer hoor, niet gaan, nu moet hij wel.
Gekust, wat lief!
Ik zeg ook naar het feestje laten gaan, helemaal als de verjaardag van zijn zusje de hele dag wel is.
Was het zijn eerste kus :inlove: Dat wordt dan vast een schuifelfeestje :lol:
Maar ben ik nu de enige die het raar vindt dat een feestje op zondag is, of is dat tegenwoordig normaal :think:
Lasse zijn eerste feestje viel ook op de tweede verjaardag van zijn zusje. Vorig jaar op een woensdagmiddag. Ik kon en wilde hem dat niet onthouden. Ik heb hem daar eerst heen laten gaan en zusjelief had even de visite voor haar alleen. Ben hem iets eerder op gaan halen en dat kwam goed uit toen neefje en nichtje arriveerde en schoof hij zo van het ene in het andere.
Dus goede ervaring ermee.
Inderdaad een feestje op zondag - ik kijk er ook van op.
Het klonk mij eerst ook vreemd in de oren, een feestje op zondag, maar ik vind het verder wel fijn hoor.