Kevin heeft zijn eerste tandje!
Hij begon al vanalles in zijn mond te stoppen, huilen, spuitpoep en noem maar op. Ik voelde wel een bobbeltje maar zag nog niets. 2 dagen later: Tandje is erdoor!
jeetje die is vlot!!
tygo had pas met 10 maanden zijn eerste tand
en we zitten nu nog op de derde te wachten (maar die komt maar niet)
Hihi die Kevin. Hij is er echt lekker snel bij. Sem heeft er echt nog geen.
waauw das vlot, ik vind het altijd zo’n mooi gezicht dat eerste tandje
lucas kreeg met 8 maanden twee tandjes tegelijk
hier ook zo’n vlotte met tandjes krijgen sanne was ook zo’n 4 maanden oud toen kwam tand nummer 1 en 2 nu is ze bijna 9 maanden en heeft er al 5
4 onder en boven komt nu een hoektand door
groetjes bianca
Ik hoop niet dat je nog bv geeft, haha!
Dat was bij mij toen zo bekeken!
Hoera voor het eerste tandje :dance:
alissa was ook zo’n vlotte met 4 maanden de 2 ondertandjes
vanacht is zijn tweede tandje doorgebroken!!!
Hij is lekker vlot met die tandjes. Alyssa begon pas met 10 mnd.
Amaai,wat snel zeg kevin
Noa haar tandje is hier ook aan het doorkomen; gisterenavond gezien toen ze echt niet wou slapen. Maar weet niet goed of het tandje net onder de huid zit of als het er al door is.
een witte scherp harde streep, doet haar goed :inlove: als je erover wrijft met je vinger
en nummer 3 is ook voor de helft door!!!, links boven
Grappig, Noah was nog vroeger. Zij had met 3 maanden (precies) haar eerste 2 tanden!!!
Nu heeft ze er 8 en staan er weer 2 op doorkomen!!
En ik gaf nog wel bv, we moesten beide even wennen, maar ik heb het daarna nog bijna 3 maanden volgehouden en dat ik moest stoppen lag niet aan haar tanden.
marieke
Noa haar eerste tandje is inmiddels doorgebroken 28/9 en nu staat het tweede al klaar.
maar deze keer met een hoop meer kwaaltjes: temperatuursverhoging, de hele dag huilen (lees: driftig krijsen), niet goed meer eten
Moet zeggen dat het bij Kevin echt goed gaat zo. Hij is er niet ziek van, huilt er niet van. Gewoon net zo vrolijk als altijd
( 4de tandje is er ook al met een punt door, voor de helft )
@miepje24 wrote:
Grappig, Noah was nog vroeger. Zij had met 3 maanden (precies) haar eerste 2 tanden!!!
Nu heeft ze er 8 en staan er weer 2 op doorkomen!!
En ik gaf nog wel bv, we moesten beide even wennen, maar ik heb het daarna nog bijna 3 maanden volgehouden en dat ik moest stoppen lag niet aan haar tanden.
marieke
Hier ook al 4 tanden en nog volop bv hoor!!!
Gaat wel samen…
gr patricia
Nathalie is ook vlot met tandjes, met 4,5 maand twee tandjes tegelijk. We gaan dus nu poetsen :inlove:
Afgelopen vrijdag hebben wij bij Lienke haar 1e tandje ontdekt onderin en nr 2 zit er ook al aan te komen er naast :shock: . Is wel heel erg vroeg geloof ik :think: . Ze heeft er verder geen last van, kwijlt alleen erg veel en stopt alles in haar mond. (ze is trouwens vandaag net 12 weken)
Groetjes Renate
Dat is echt vroeg.
Ik dacht dat Kevin snel was.
Hij heeft er nu 4 ( in een maand tijd )
Dean heeft zijn eerste tandtje op 30/11 gekregen. Hij was toen 16 weken en 3 dagen.
Hij was de dagen ervoor altijd rond een uur of 18:00 erg huilerig net of we hem iets aan hebben gedaan zo hard kreisde hij. We wisten echt niet wat er was. Na een kwartier was het opeens over en het kwam ook opeens.
Hij beet al wel dagen op zijn handje en kwijlde ook, maar ik dacht ja nu al tandtjes kan niet.
En ja hoor daar zag ik een klein wit streepje en het voelde ook hard Erg blij dat ik was. :dance: Zo schattig om te zien. :lol: Ik ben benieuwd wanneer de twee de komt. Nu weet ik wel wat ik moet verwachten.
Groetjes pamela :vlinder: :**: :vlinder:
p.s ik ben blij dat er meerdere kinderen zijn die zo vroeg tandtjes krijgen.
Nathalie is op 1 december een half jaar geworden en op die dag kwam haar 4e tandje echt door (het randje zeg maar, puntje zat er al)
Ze heeft er nu dus twee boven en twee onder. Ik heb trouwens een vaag vermoeden dat er nog wat aan zit te komen :think: