hoi hoi.
Na 3 weken puregon spuiten had ik afgelopen maandag een ei van 18.5 mm. Heb maandagavond pregnyl gezet…
Dinsdag overdag veel steek en pijn ( volgens mij mijn eisprong). woensdagavond kreeg ik weer last van krampjes en steekjes.
donderdag ochtend was het weg en sinds gistermiddag is het weer terug…
heb sinds vandaag ook licht gevoelige (.)(.).
Nasleep van mijn eisprong of toch …
hey kaatje85 sannend he die wachtweken
Ik heb hier een linkvoor je waar meer 1e symptomen staan ms vindt jeleuk te neuzen ms maakt hetje juist nerveus,.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=10503
Als je een topic verder kijkt bij als zwanger langer duurt heb je ook een apart topic die gaat over spuiten van pruegon en het volgen van een IUI
ms vindt je dat "leuk"dan wel interessant om mee te praten?
Ik hoop dat het raak is voor je,
groetjes bianca.
hier het link naar de IUI topic mocht je willen zien
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=20888
hey dank je wel. ik ga er eens rondneuzen
xxx
graag gedaan ms heb je er iets aan.
Succes en veel leesplezier… nu ja plezier kan zo gek klinken .
Ms meer ter info of het kletsen op zich…iig alle goeds!
ja idd.
dank je wel :thumbup:
xxx
Ik hoop dat het voor jou ook raak is…jouw symptonen herken ik namelijk…
Ik voelde mijn eisprong na mijn 1e kindje heel goed…en een paar dagen later voelde ik het weer dacht ik…of ik moest al de innesteling hebben gevoeld…
Nog een week later werd ik met vlagen misselijk…en kon geen gekookte groenten meer ruiken…
En ja hoor,ik was zwanger…succes meid…
Dank je. ik hoop het natuurlijk ook. krampen en steken zijn nu weg.had gister veel pijn in mijn buik maar dat is nu ook over.
We wachten het maar even rustig af… kan over 7 dagen testen.
xxx
– is ff nieuwsgierig –
EN???
hoi hoi.
Ben afgelopen zondag ongi geworden…
Had echt alle symptomen. misselijk, overgeven, zere (.)(.) , huilen om alles en niets , soort spierpijn/krampen in mijn buik.
Zaterdagavond werd de misselijkheid heel erg en heb me zaterdag nacht helemaal leeggekotst (sorry)
Zondag weer de hele dag misselijk en giga zere (.)(.)
Zondagavond begon mijn ongi… 3 dagen voor mijn NOD. verlies nu nog steeds bloed. ongeveer twee maandverbandjes per dag.
Maar het is geen normale ongi pijn, het zijn allemaal rare en pijnlijke steken/krampen en heb nog zere (.)(.)
Het voelt gewoon zo anders. ga morgen toch voor de zekerheid testen voor ik weer begin te spuiten
xxx
xxx
wat raar dan,
ik zal duimen voor een wonder (maar ben er bang voor)
tja testen kun je altijd doen dan heb je zekerheid voor je zelf.
Moeilijk he als je lichaam je zo bedonderd, of ms signalen afgeven die wel juist zijn.
Iig succes , en ms wie weet een poitieve test.
Hopen mag altijd natuurlijk he,
groetjes bianca