Eerste schooldag

Ik heb mijn mannetje net weggebracht voor zijn eerste schooldag. Moest toch wel even een paar traantjes wegslikken.

Bij ons plots nog een vrije dag!

ja dat geloof ik graag, dat heb ik ook gehad, en hij zwaaide me uit, ga nou maar!!!



Ze zijn snel ngewend hoor, succes

hier begint het pas voor luuk 5 september

Oe dat geloof ik best… Ik krijg al een brok in mijn keel als ik nu bedenk dat Lara over 4 jaar - o nee, over drie jaar al :shock: - naar school moet. Maar als hij straks lekker meedraait daar, ben je extra trots op je mannetje :-* .

Ben benieuwd hoe hij het gehad heeft.

snik,ja ik sharel ook vanmorgen weg gebracht,helaas moest ik om half 10 aan de andere kant van den haag zijn dus heb haar niet de klas in begeleid maar ja,vanmiddag ben ik er weer…

ze was ook zo vertrokken,met haar nieuwe veels te grote rugzak,pff



kleine kinderen worden te snel groot,groep 3 alweer…

Ooooo pittig! Ik ben benieuwd hoe hij het heeft! :-*

Oooooow ik ‘‘moet’’ 11 september mijn mannetje ook voor het eerst naar de grote school laten gaan…dat word zekers huilen…

Hoe is zijn dag geweest?

Oh wat lijkt me dat erg!! :frowning: Hoe is het geweest?

Hij heeft het echt onwijs naar zijn zin gehad. Is na school met de taxi naar de BSO gegaan en dat was helemaal het einde. Heeft lekker met kinderen van zijn eigen leeftijd buiten gespeeld en licht nu wel lekker lui te zijn op de bank. Moet zelf alleen wennen aan het heen en weer fietsen en op de klok kijken. Hij kwam in ieder geval alletwee de keren met een smile uit de deur lopen. Wat wordt ie dan groot.

Moet toch een goed gevoel geven dat je kind het naar zijn zin heeft gehad op zijn eerste schooldag.



Je moet ze toch weer een klein beetje los laten. Lijkt me toch wel moeilijk.

oh ja kan me heel goed voorstellen dat je even moest slikken hoor!



Hier is het over 2 weken ook zover. Hij is er ontsettend aan toe, maar mama gaat het moeilijk krijgen. Noah niet, die wil het liefst vandaag nog.

4 september is de grote dag voor Ruben…

Zal voor mij wel even slikken worden…hij is alleen de woensdag- en vrijdagmiddag vrij…



Ik kan ook echt merken dat hij eraan toe is!



Wat geef je je kind eigenlijk mee? fruit? brood?drinken?

Ik geef Tiemen een stuk fruit mee en een beker drinken (yogho of roosvicee)



Op zijn overblijfdagen krijgt hij naast fruit en drinken ook nog een paar stukken brood mee. En extra drinken. Dan in een pakje op verzoek van onze tso



Ik vond het juist heel leuk toen Tiemen naar school ging, niet omdat ik hem zo graag kwijt wilde, maar omdat school gewoon zo enorm leuk is voor kinderen.