Eerste schoenen, welke?

Mijn zoontje heeft dit weekend zijn eerste pasjes alleen gezet en loopt erg graag. Ik wil nu heel snel goede schoentjes voor hem kopen want die heb ik eigenlijk nog niet.

Waar hebben ze goede en leuke babyschoenen?

ik zou naar een speciaalzaak gaan, met je kleine, en dan kunnen ze je een heel eind op weg helpen :thumbup:



ze raden overigens aan pas schoentjes aan te schaffen/te gaan dragen als je kindje ik geloof vier weken zelfstandig loopt. tot dan van die zachte schoentjes a la shoesme.

ik had als 1e schoentjes de loopschoentjes van oxxy



zijn halfzachte zooltjes, ideaal

@fiep klophout wrote:





ze raden overigens aan pas schoentjes aan te schaffen/te gaan dragen als je kindje ik geloof vier weken zelfstandig loopt. tot dan van die zachte schoentjes a la shoesme.




Ik geloof zelfs 3 maanden

wij hebben schoentjes van geoxx en elephant aangeschaft.

de zool en het leder vd schoen zijn zacht genoeg dat het goed met de beweging van de voeten meebeweegt.

qua prijs scheelt het niet veel.

Inderdaad niet te snel op schoentjes laten lopen.

Wij hebben zaterdag toevallig de eerste echte schoentjes voor dochter gekocht, wij hebben gekozen voor die zachte eerste schoentjes van Shoesme. Erg leuke schoenen en staan erg goed bekend.

Hiervoor had dochter altijd die leren slofjes van Oxxy, zaten ook erg goed.

@truusje wrote:

@fiep klophout wrote:




ze raden overigens aan pas schoentjes aan te schaffen/te gaan dragen als je kindje ik geloof vier weken zelfstandig loopt. tot dan van die zachte schoentjes a la shoesme.




Ik geloof zelfs 3 maanden




pas gevraagd bij een kinderschoenen zaak. Die gaf aan, ze moeten drie weken goed zelfstandig lopen. Anders van die loopschoentjes als ze buiten ff een paar stapjes doen of als ze ff bij je moeten staan. En anders, blote voetjes, sokjes of slofjes.

Wij hadden ook de eerste schoentjes van shoesme.

We kregen toen het advies om hem wel zo veel mogelijk op blote voeten of (anti slip)sokken te laten lopen, dat is nog het allerbeste!

hier ook, 1e schoentjes van shoesme, zijn echt ideaal, hij loopt er zo goed op!

En binnen lekker op blote voetjes, of sokjes laten lopen.

Pa als hij een paar weken echt goed zelf loopt, zijn ze toe aan stevige schoenen

Ik heb, net vorige week, Bobbi shoes gekocht. Het belangrijkste is een goede, flexibele zool zodat ze goed leren afrollen. En idd, binnen gewoon zoveel mogelijk op blote voeten, sokken of slofjes. Ik heb voor Nikkie Roosjes als slofjes en ik vind ze ideaal. Haar schoentjes zijn voorlopig alleen voor buiten.

Wij ook sinds een maandje Bobbi-schoenen :inlove:

waar koop je die bobbi schoentjes??

@Emma wrote:

waar koop je die bobbi schoentjes??




Bij Van Haren heb ik ze vandaag gezien, erg leuke collectie :thumbup:

hmm ik heb ze donderdag daar niet gezien :frowning: maar heb er ook niet heel erg naar gezocht, want de kindercollectie is daar erg klein dus misschien hadden ze ze toch niet :wink: maar kan eens hier verderop kijken of die van haren groter is. vind ze echt erg leuk :thumbup: bedankt!

Jana had (dom van mij) te vroeg schoentjes aan omdat manlief het te koud vond op de tegels, daardoor liep ze moeielijker. Daarna heb ik gezegd schoenen uit en slip sokjes aan, dat vond Jana helemaal niet fijn, madam liep liever op blote voeten, het lopen ging in een keer een stuk beter :mrgreen:



Enne nu loopt ze een maand zelf en vandaag gaan we voor schoentjes kijken :dance:

toen ik de orthopeet van mijn dochter vroeg wat voor schoenen ik nou het beste kon kopen zei hij…







waterschoenen!



Dure schoenen was echt overbodig.

Die heb ik voor mijn zoontje ook gekocht, handig voor op vakantie dacht ik. HIj loopt er wel heel soepel op, maar had na een half uurtje wel een flinke open blaar op zijn hiel, door dat plastic spul, dus echt ideaal vind ik waterschoenen ook niet.

Ik heb nu schoenen van dr Visser, nadat 1 dure Shoesme schoen in het water is gevallen, en zijn nieuwe schoenen van een gewoon merk van Scapino helemaal kaal zijn na 3 weken.