ik ben wat enthousiast geweest geloof ik…
kindjes gaan direct uit school mee naar huis. Nou ja, naar de kinderboerderij. (we zijn daar denk ik kwart voor 1) Daar gaan we lekker picknicken. Maak ik niet teveel van. Broodjes en pakjes drinken. Tussendoor cadeautjes geven. Dan lekker spelen. Om een uur of 4 naar huis. Eventueel een spelletje doen ofzo. Of ze lekker laten spelen met speelgoed R.
Dan ook nog eten: pizzaatjes maken van pita broodjes.
Einde: 18.00uur. Ouders halen kindjes op.
Ik had dus geen idee…R is nog maar naar één feestje geweest. Maar eindtijd is best laat geloof ik…Nou ja, ik zie wel…
Ik denk dat 18 uur best laat is - volgens mij hanteren de meeste een beetje dezelfde tijden als een kindje zou komen spelen en hoe lang dat leuk is ongeveer.
Lasse is van de week naar zijn eerste feestje geweest en ik ging hem om 15.30 ophalen en toen was de koek onderling aardig op.
Ik denk dat drie uur op de kinderboerderij ook vrij lang is hoor. Picknicken is wel een heel leuk idee.
Hier het feestje voor Y.ara gegeven van 10.00 tot 13.00 en dat vond ik precies goed. Langer hadden ze zich ook niet kunnen vermaken geloof ik :think: :think: We hadden alle meiden uit de klas. 11 “stuks”
wow schoen, wat een meiden, hahahaa…
maar ja, jullie hebben lekker de ruimte daar!!!
hier was het echt geslaagd, kreeg nog steeds complimentjes voor de leuke partijtjes foto’s en de kaartjes bij julian zijn traktatie, maar ook dat de kindjes nog lang hadden geverrekijkerd met de geknutselde verrekijkers…
nou… doet me weer goed!!
maar volgend jaar wat minder geknutsel hoor! hahaha