eerste kinderfeestje

Noa is voor het eerst uitgenodigd voor een kinderfeestje. Ik wil volgende week met haar samen een cadeautje gaan kopen. Wat geven jullie uit aan een cadeautje?

Maximaal 5 euro maar als ik iets goedkopers tegenkom of iets héél leuks dat net iets duurder is wil ik daar wel van afwijken.

hier ook ongeveer 5 euro.

Ik zag dat Jo hele leuke dingen kreeg,waarvan ik vermoed dat niet alles onder de 5 euro was, daar was het gewoon TE leuk voor…

Maar ik zou ook 5 euro zeggen…daar heb je echt wel hele grappige,leuke dingen voor!

Jongen of meisje? Zo kreeg Jo dingen als een zaklampje e.d. altijd goed!

hier ook. Ik koop tegenwoordig ook wel op voorraad. Zo hadden ze een tijdje terug bij de intertoys knutselpakketjes afgeprijsd van 6 euro voor 1,50… Daar koop ik er dan een paar van en als we dan een feestje hebben kan degene die daar heengaat uit de kast kiezen uit een paar dingen.

Meisje, houdt van knutselen, hello kitty en dora. Hetzelfde als Noa dus! Op zich niet moeilijk om wat te vinden denk ik. Dacht zelf ook rond de 5 euro.

@Lune wrote:

hier ook. Ik koop tegenwoordig ook wel op voorraad. Zo hadden ze een tijdje terug bij de intertoys knutselpakketjes afgeprijsd van 6 euro voor 1,50… Daar koop ik er dan een paar van en als we dan een feestje hebben kan degene die daar heengaat uit de kast kiezen uit een paar dingen.

Slim plan!

Ik probeer het op ongeveer rond de 7,50 te houden, maar het kan ook iets duurder of iets goedkoper uitvallen, net wat ik tegenkom.

handig om te lezen. hier toevallig ook de eerste uitnodiging binnen.

Ben ik nou zo’n malle moeder dat ik dit ook best spannend vind?

Nu maar zorgen dat ik dat niet overbreng want anders durft hij straks niet.

Natas

@Lune wrote:

hier doe ik het ook zo.

Heb al een lego racer in de kast staan, stond in de winkel voor 3 euro en komt altijd wel weer een jongetje voorbij dat lego helemaal leuk vindt en zo heb ik wel meer dingetjes in de kast staan.

Voor onze eigen kids koop ik in het voren als ik het goedkoop ergens voorbij zie komen… dus waarom niet voor de kinderfeestjes van anderen :lol:

3 feestjes weet ik eigenlijk op voorhand al wel dat onze oudste er uitgenodigd wordt en die jongetjes ken ik inmiddels aardig… bij de middelste is het nog even afwachten, maar daar duurt het nog tot januari voor de eerste jarigen in de klas (en daar is hij zelf 1 van).

Maar ik hou ook max 5 euro aan.