eerste keer naar de kapper

vandaag voor het eerst naar de kapper geweest met Elize :smiley: mijn kapster was erg jaloers want haar dochter (1,5 jaar) is nog steeds kaal…



het knippen ging verbazingwekkend goed. ze heeft de twee ‘staartjes’ achter in de nek weg geknipt en haar pony geknipt. uiteraard hebben we een lok bewaard. ze ziet er nu weer mooier, eerst zag ze er zelfs met speldjes nog wild uit.



hoe oud was jullie kindje toen je voor het eerst naar de kapper ging?

:shifty: :shifty:



Ik hang de vlag uit de dag dat een kapper hier nodig mag zijn… :mrgreen:

hihih hie rook , mijn kleinste heeft net wat donsjes nou en mijn oudste is vorige week voor het eerst een cm van haar haar af geknipt , maar het was eerder ook niet nodig geweest ze heeft ze wel lang tot halver wege haar rug en nou is ze weer netjes,. ik doe z ezelf knippen want mamais kapster , dat is wel zo makkelijk :mrgreen: en mijn oudste rent altijd al om op de stoel te gaan zitten , ze wil liefst elke dag geknipt worden , maar dan friemel ik even wat aan haar haar en zeg ik zoooo klaar , :mrgreen: :inlove: :inlove:

Niet :mrgreen:

Ik vindt lang haar mooi en een pony komt er al helemaal niet :naughty:

die prikte na verloop van tijd altijd in je ogen en ik vindt het ook niet mooi :wink:

Het ziet er niet ongezond uit dus vindt het prima zo :thumbup:



Mijn moeder knipte mij altijd zelf :wink: en ja zo ook die vreselijke ponny,s :oops: :silenced: :shifty:



Ze hebben tegenwoordig wel van die leuke stoeltjes bij de kapper :inlove:



gr mel

Helaas moet mijn dochter volgende week naar de kapper en gaan haar krullen eraf. Ze krijgt een helmpje maar vanwege het zweten moet haar haarbos eraf.:cry: :cry:



gr Leonie

@Leonie1979 wrote:

Helaas moet mijn dochter volgende week naar de kapper en gaan haar krullen eraf. Ze krijgt een helmpje maar vanwege het zweten moet haar haarbos eraf.:cry: :cry:



gr Leonie




Ah dat is wel heel erg :hug:

Ik kan het me best voorstellen , moeilijk hoor :hug:

hier voorlopig nog geen kapper in zicht… sophie heeft zooo weinig haartjes en ik wil zo graag staartjes gaan maken :smiley:

maar dat zit er voorlopig nog niet in… denk zelfs op haar verjaardag nog niet zo langzaam groeit het hier!

jah, hier alleen de lange donsplukken eruit geknipt, omdat ze zich aan het haar trok, dat was rond zeven maand, maar nu heeft z e nog weinig hoor, ongeveer dikke cm lang.

Hier hebben we al 2x zn haren geknipt!! Het groeit echt hard! :shifty:

met zijn 1e verjaardag ging Dave voor het eerst naar de kapper…



en hij vind dat geweldig… hij gaat graag naar de kapper…



hahahahaha



hij vind het heerlijk als je aan zijn haartjes zit en de kapper…tja die doet neits anders… hij valt dan bijna in slaap van de ontspanning :inlove:

Ik kon op de dag van de geboorte al wel naar de kapper… :mrgreen:





En nu moet ik echt de nekharen wel bijknippen, want Stan heeft nu een “matje” van 8 cm denk ik… :? (En dat vind ik niet zo mooi meer… vond het eerst schattig, maar nu is het schattig genoeg geweest… )

tygo was geloof ik 10 mnd

hij mag nu eigenlijk wel weer maar tis nu zo koudddddd

als het echt de spuigaten uit gaat lopen ga ik wel met hem

maar zo lang het nog kan laat ik het nog ff zitten met die vrieskou

@NoortjeP wrote:

Ik kon op de dag van de geboorte al wel naar de kapper… :mrgreen:





En nu moet ik echt de nekharen wel bijknippen, want Stan heeft nu een “matje” van 8 cm denk ik… :? (En dat vind ik niet zo mooi meer… vond het eerst schattig, maar nu is het schattig genoeg geweest… )




Vroeger bij Rebecca net zo… (eerste tijd zelf maar gedaan)…Mennnn wat een haar… :shock: )

Juul gaat woensdag voor het eerst. Ik heb haar eerder wel zelf geknipt, maar sinds ik haar pony een mr Spock look gaf, mag het niet meer van mijn wederhelft… :mrgreen: