eerste echo goed maar toch bloed verlies

hoi

ik had vanmorgen de eerste echo die zag er goed uit, het kindje bewoog en de hartslag was te horen. nu ietsjes later heb ik wat oud bloed verlies en ook een stukje donker rood oud slijm. het is nu minder geworden maar het zit me niet lekker …

wie herkent dit en wat kan dit zijn?

Heel veel meiden hebben wel wat bloedverlies… En als het oud bloed is hoef je je zeker niet druk te maken alleen als het helderrood en heel veel is dan klopt het niet… Bel anders je VK even dan voel je je vasst weer opgelucht. Want stress is ook niet goed… Succes meid en niet teveel tobben :wink:

Ha Simone,



Heb je een inwendige echo gehad?

In dat geval is bloedverlies redelijk normaal te noemen, je vagina is beter doorbloed en gevoeliger waardoor je, zeker na een inwendige echo, sneller wat bloed verliest.

hoi,



ik had geen inwendige echo, de verloskundige zei omdat de echo er goed uitzag ik me niet zoveel zorgen hoeft te maken. maar het zit me nog steeds niet helemaal lekker en wil graag weten wat dit zou kunnen zijn. maar volgens mij wordt het gewoon wachten… het oud bloed verlies is wel gestopt en is enkel bij dat oud bloed slijm sliertje gebleven.

vervelend zeg ik weet hoe het is ik heb tot 14 weken constant bijna bloedverlies gehad en check me banner hoe is het nu met je? het maakt je erg onzeker natuurlijk maar als je het hartje hebt horen kloppen word de kans op een mk steeds kleiner hoor meid



misschien een adertje gesprongen?

ik was ook zo opgelucht na die echo dat alles goed zat. maar vlak daarna dat kleine beetje bruin verlies :? ik denk ook wel als het om een dreigende miskraam zal gaan dat die echo vlak daarvoor niet zo keurig er had uit gezien. vandaag helemaal geen oud bloed verlies gehad :smiley:

nou hopen dat er niks meer komt en dat het goed zit. misschien nog wel een extra echo? als het goed zit heb ik die toch nog even extra gehad :wink:

Hier ook bloedverlies, bruin met een stolsel.

Mn dochter is inmiddels 14 maanden.



Zolang het geen helder bloed is met/zonder krampen hoef je je geen zorgen te maken!

bedankt

ga me weer steeds fijner voelen.

hoop alleen nog op een snelle echo om de laatste twijfel toch nog weg te nemen. of de tijd moet heel snel gaan dat ik over twee en en halfe week het hartje hoort bij de verloskundige.

misschien komt het van de echo probeer je maar geen zorgen te maken en anders je vk bellen!!

vandaag toch een extra echo :dance:

de verloskundige wimpelde me dinsdag een beetje af toen heb ik net toch maar naar de gynocoloog gebeld. die hadden nog een gaatje over

ze denk dat het niks is maar om me gerust te stellen mag ik zomaar even langs komen. meestal wordt ik door alles altijd met lege handen weg gestuurd maar nu dus niet.

hoe laat heb je de echo?

@simone 26 wrote:

vandaag toch een extra echo :dance:

de verloskundige wimpelde me dinsdag een beetje af toen heb ik net toch maar naar de gynocoloog gebeld. die hadden nog een gaatje over

ze denk dat het niks is maar om me gerust te stellen mag ik zomaar even langs komen. meestal wordt ik door alles altijd met lege handen weg gestuurd maar nu dus niet.




Zo dat is wel fijn :hug: anders zit je toch maar in onzekerheid.



goed dat je de gyn gebelt hebt :thumbup:

alles zit goed, bloed verlies zegt dus inderdaad niets.

ik dacht vanmorgen ik ga gewoon bellen en dan zie ik het wel.

jammer dat mijn verloskundige dinsdag zo kort af was, je hoort tenslotte toch te helpen of gerust te stellen.

@simone 26 wrote:

alles zit goed, bloed verlies zegt dus inderdaad niets.

ik dacht vanmorgen ik ga gewoon bellen en dan zie ik het wel.

jammer dat mijn verloskundige dinsdag zo kort af was, je hoort tenslotte toch te helpen of gerust te stellen.




Hoi,



Fijn dat alles er goed uitziet :thumbup:

Ja die verloskundige wat zal ik ervan zeggen… Is er wel een klik?

ze hoort ten aller tijde je gerust te stellen lijkt mij vooral met zoiets.





en loop je medisch onder een gyn ?

gelukkig meid!

het zijn wel drie leuke verloskundige alleen eentje is erg nuchter en niet zo spraakzaam. toevallig had ik net haar aan de telefoon :? .

ik loop niet echt onder controle bij de gynacoloog maar vanaf 32 weken wel. dit omdat mijn eerste kindje klein is geboren mogelijk omdat het vruchtwater te vroeg op was. omdat ik overtijd ging kreeg ik een standaart echo en daaruit bleek dat mijn zoontje snel gehaald moest worden. vandaar gaan ze het nu met 32 weken goed na kijken of alles nog oke is.

Fijn dat alles goed is nu… En zeer aadig van de gyn om je te helpen…De een is de ander niet helaas…

wel herkenbaar ik heb ook 3 vk (1 praktijk) maar heb daar toch wel me voorkeur hoor :wink:

dat voelen vrouwen aan :wink:

het schiet voor jou al op roosje nog even.

ja gaat snel!! :dance: