bah, bah, bah
het wordt weer eerder donker, ik vind dat dus echt helemaal niets!!!
Jawel joh…Kaarsjes aan, lekker op de bank… :thumbup:
Ik vind het heeeeeeerrrlijk! Lekker trutten in huis, geitenwollensokken aan en warme choco maken, en de natuur is prachtig gedurende de koude maanden… ja hoor, ik ben fan! :inlove:
Moet er ook wel weer een beetje aan wennen, maar vind het ook altijd wel weer gezellig.
Ik vind het ook wel gezellig maar ik loop 3 keer in de week hard en dan zijn mijn routes erg beperkt. Ik liep net in het donker tegen een rottweiler aan :shifty: en ik weet nooit wat er uit het bos kan springen :shifty:
Aan de ene kant wel weer gezellig, maar heb toch liever langer licht.
heerlijk lekker warme en gezellig met veel kaarslicht avonden :mrgreen:
tja, het heeft wel weer ‘iets’ ,lekker in een vest op de bank hangen
maar ik zit liever met mijn bol in de zon en een glaasje rose in mijn hand :silenced:
ik vind het ook heeerlijk
ik vind het ook heerlijk hoor…kaarsjes aan…fleecedeken over me heen en een kop warme chocolademelk…
straks komt sinterklaas en kerst er ook weer aan.(leuk, leuk, leuk)…en als we dat gehad hebben, mag het wel weer lente worden :mrgreen:
Ik vind het ook helemaal niks. Ik ben nachtblind en wel in dusdanige mate dat ik in het donker bijna niet zelfstandig over straat kan. Op de bekende stukken waar ik weet waar de stoepjes en paaltjes staan lukt het nog wel, en de weg naar de bushalte en het kdv heb ik me aangeleerd in het donker, maar verder… voel ik me weer opgesloten en afhankelijk in deze tijd.
Nog 6 maanden dan is het weer voorjaar :mrgreen:
Ik vind die donkere periode ook wel weer wat hebben, gezellig kneuterig op de bank met kaarsjes aan. De zomeravonden hebben ook wel wat dan leef je veel meer buiten. Ach elke periode heeft zo zijn charme
'sAvonds eerder donker vind ik heerlijk… idd kaarsjes weer aan…
Maar 's ochtends nog donker als de wekker gaat… dát vind ik helemaal NIKS :evil:
@wisje wrote:
'sAvonds eerder donker vind ik heerlijk… idd kaarsjes weer aan…
Maar 's ochtends nog donker als de wekker gaat… dát vind ik helemaal NIKS :evil:
Hihi, ik dacht precies hetzelfde! :lol:
Maar afgezien van de donkere en koude ochtenden, vind ik het najaar geweldig. :inlove:
Met alle Sint en Kerst voorpret natuurlijk als hoogtepunt… 8)
In een woord,
Heerlijk :mrgreen:
oooooh ik vind het ook heeeeeerlijk hoor!!
Lekker een bak koffie, warme sokken aan, dikke trui en dan lekker tv kijken… heerlijke avondjes!!! :mrgreen:
Vind het een beetje tweeledig.
De feestdagen komen er weer aan,das heel gezellig.
Maar…ik heb een gruwelijke hekel aan opstaan in het donker!(draai me het liefst nog om totdat het licht is).
Nog even dan ga ik weg in het donker en kom weer thuis in het donker…joepie :liar:
heerlijk! lekker gordijnen dicht kaarsje aan kachel aan heerlijk :lol:
Wel lekker vind ik het, we hebben toch geen zomer dus dan laat het maar weer lekker vroeger donker gaan worden, idd kaasjes aan en gezellie op de bank, filmpje erin of lekker vroeg naar bed
@Karin2 wrote:
en ik weet nooit wat er uit het bos kan springen :shifty:
De grote boze wolf?? :mrgreen: (sorry, melige bui hier)