eenjarig meisje zwanger van eigen zusje!!!

Eenjarig kind zwanger van eigen zusje

Uitgegeven: 9 september 2009 09:57

Laatst gewijzigd: 9 september 2009 09:57

AMSTERDAM – De ouders van een eenjarig Chinees meisje vonden dat hun dochter een wel heel abnormaal dikke buik ontwikkelde. Bij onderzoek bleek het meisje tot ieders verbazing zwanger te zijn.

Scans in het ziekenhuis wezen uit dat een foetus zich ontwikkelt in de buik van Kang Mengru, zo bericht The Sun. Volgens dokters gaat het om de tweelingzus van het meisje.

Vermoedelijk is bij de ontwikkeling van de embryo’s iets verkeerd gegaan, waardoor het ene embryo zich in de ander is gaan ontwikkelen.

Kang zal nu een operatie moeten ondergaan waarbij de foetus zal worden verwijderd.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

:shock: :shock: :shock: Jemig zeg

heb er wel eens een documantaire over gezien…ook een oudere man in indonesie die afgeschermd werd van de anderen…over een meisje in Birma…die ook al zeker 8 was…

foetus in futu (ik schrijf het waarschijnlijk helemaal verkeerd :oops: )…

ze lieten toen een operatie zien en ook hoe het in de buik zat…het is heel apart wat eruit komt de dokter sneed de buik open en pakte zo een handje beet.wel helemaal misvormd maar bij aanleg in het begin is het fout gegaan de tweeling dan…

Wat raar zeg… :shock: :frowning:

@Bietje wrote:

Wat raar zeg… :shock: :frowning:

En helemaal na zo’n tijd :shock:

Idd erg raar, op een ander forum heb ik t net ook gelezen en daar stond zelfs een foto bij, meen dat t artikel ook te zien is op google via de telegraaf.

Arm kindje hoor :?

Ach jeetje :shock:

het komt heel soms voor bij tweeling zwangerschappen, een beetje net zoiets als siamese tweelingen

hier het artikel over die man

http://english.pravda.ru/society/stories/29-08-2006/84136-Pregnant_man-0

en hier nog zo n geval

http://www.youtube.com/watch?v=5OD87pp5Ok0

ja ik heb het ook eerder gehoord/gezien.

Toen met zus vorig jaar ziek werd en een hele dikke buik kreeg dachten ze ook aan een verborgen bevruchte eicel die zich ging ontwikkelen (terwijl haar man 4 jaar geleden was overleden… erg pijnlijke veronderstelling). Dit bleek het niet te zijn, het was een tumor.

Maar het komt inderdaad vaker voor. Wel bizar dat dat bij een baby dan gebeurd.